خبرگزاری کار ایران

استقلال یک– پیکان صفر؛

پیکان دقیقه ۹۵ پنچر شد / برد ژنرالی با امضای سجاد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۴۶

دقیقه ۹۵ روی یک ارسال بلند عنایتی از مقابل دروازه ضربه‌سری را به توپ زد که حنیف عمران زاده روی آن اثر گذاشت که رحمتی آن‌را ناقص دفع کرد و شهباز‌زاده روی ریباند این توپ را به گل ۳ امتیازی استقلال تبدیل کرد.

استقلال با برتری یک بر صفر مقابل پیکان پیروزی میلیمتری دیگری را بدست آورد تا همچنان در کورس بالانشینان جدول حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷:۱۰ با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه‌آزادی آغاز شد که در پایان شاگردان ژنرال این دیدار را یک بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

ترکیب‌استقلال:وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی، هاشم بیک‌زاده، رضا عنایتی، سجاد شهباززاده و آرش برهانی

ترکیب‌پیکان:سید مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور، سیاوش یزدانی‌مقدم، احمد جمشیدیان، سعید دقیقی، اوبیک کیلیچو، آرمان قاسمی، محمد نصرتی و سید احمد مهدی‌زاده

استقلال در نیمه دوم هم با آرایش هجومی به میدان آمد. دقیقه ۴۸ جمشیدیان در برخورد با عمران‌زاد به دلیل بازی خطرناک با کارت زرد حق‌وردی جریمه شد.

دقیقه ۵۳ رحمتی که ۲ بار درحالی‌که می‌توانست توپ ارسالی روی دروازه‌اش را جمع کند آن‌را مشت کرد، تا ابراهیمی در محوطه جریمه صاحب یک موقعیت گل شود اما شوت ابراهیمی پس از برخورد به مدافعان پیکان راهی کرنر شد.

در ادامه استقلال حملات پراکنده‌ای را روی دروازه پیکان انجام داد. دقیقه ۷۱ حیدری توپ بلندی را روی دروازه فرستاد اما ضربه سر بیک‌زاده از دوقدمی دروازه به آسمان رفت. ۲ دقیقه بعد آرش برهانی جای خود را به میلاد نوری در ترکیب استقلال داد.

دقیقه ۸۵ استقلال روی یک کرنر می‌توانست به گل برسد اما ضربه سر امیرحسین صادقی هم از یک‌ قدمی دروازه پیکان به بیرون رفت. یک دقیقه بعد سجاد شهباززاده هم روی یک کرنر با ضربه سر دروازه پیکان را نشانه گرفت که این توپ هم از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰ بازیکنان پیکان در یک ضدحمله توپ را مقابل دروازه به سعید دقیقه سپردند اما او در درگیر با حیدری روی زمین افتاد، طالب‌لو هم که برای دفع‌ توپ بیرون آمده بود نتوانست آن‌را کنترل کند و دیوسالار هم که در این صحنه حاضر بود با ضربه‌ای آرام توپ را به قعر دروازه استقلال فرستاد اما حق‌وردی با اعلام خطای مهاجم پیکان این گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۹۵ روی یک ارسال بلند عنایتی از مقابل دروازه ضربه‌سری را به توپ زد که حنیف عمران زاده روی آن اثر گذاشت و رحمتی آن‌را ناقص دفع کرد تا شهباز‌زاده روی ریباند این توپ را به گل ۳ امتیازی استقلال تبدیل کند.

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها با ۳ امتیاز این دیدار با ۳۷ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به فولاد خوزستان دیگر تیم ۳۷ امتیازی در رده سوم جدول باقی بمانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز