خبرگزاری کار ایران

آقا معلم در جمع معترضین؛

جلالی: داور به تیم ما ضربه زد / خلع سلاح شدیم!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۳۹

هر کسی در این دیدار زورش بیشتر بود به سودش بود. به اعتقاد من باید داورها را حساب شده انتخاب می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیدار مقابل نفت با اخراج یک بازیکن از تیم ما، خلع سلاح شدیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از شکست ۳ بر یک برابر نفت تهران در نشست خبری گفت: این بازی روندی نداشت و قدیم‌ها در زمین خاکی هم چنین بازی‌هایی نبود.

وی افزود: در بازی استقلال بهترین داور را داشتیم، اما پنالتی مسلم را برای ما نگرفتند ولی در آن بازی و پس از آن اینگونه اعتراض نکردیم. صد رحمت به زمین خاکی؛ در این دیدار ۱۰۰ نفر از بیرون اعتراض می‌کردند و پزشک، مربی و سایر اعضای تیم نیز صدای اعتراض‌شان به گوش می‌رسید و به اعتقاد من این بازی در حد لیگ برتر نبود.

سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: هر کسی در این دیدار زورش بیشتر بود به سودش بود. به اعتقاد من باید داورها را حساب شده انتخاب می‌کردند. تیم ما و نفت دو تیم خوب هستند ولی نمی‌دانم چرا هر کسی را که می‌خواهند آزمایش کنند در دیدارهای ما استفاده می‌کنند. داور در این دیدار از همان ابتدا ما را خلع سلاح کرد و من به اخراج بازیکن تیمم معترض هستم.

جلالی گفت: خطای ابتدای بازی درست نبود و با اعلام آن همه چیز خراب شد. پس از آن نیز هر تیمی که بیشتر اعتراض می‌کرد داور به سود آن تیم سوت می‌زد. در دیدار مقابل استقلال هم یک پنالتی‌مان را نگرفتند اما هیچگاه اینگونه برخورد نکردیم و شک نکنید که اگر فردا با پرسپولیس بازی داشته باشیم محسن ترکی را داور بازی اعلام می‌کنند.

وی اضافه کرد: جالب است که مسئولان فقط مقابل پرسپولیس و استقلال به فکر تیم ما هستند و داوران خوب را انتخاب می‌کنند. من معتقدم بد نیست که کمی هم به سایر تیم‌ها برسند شاید بهتر از این دو تیم کار کنند و اگر داوری این دیدار خوب بود یکی بهترین دیدارهای لیگ می‌شد.

جلالی عنوان کرد: از داور پرسیدم به چه دلیل پنالتی گرفتی و جالب بود که وی در پاسخ گفت کمک داور پنالتی را اعلام کرد. زمانی که از کمک داور سوال می‌پرسیم می‌گوید داور پنالتی را گرفته است. اگر این بازی خوب مدیریت شده بود بهترین بازی لیگ بود ولی امروز ما بازی ندیدیم و همه چیز شلوغ‌کاری بود و داور نتوانست بازی را مدیریت کند. داوری متاسفانه ما را خلع سلاح کرد و من از این موضوع متاثر هستم. متاسفانه همه تیم‌ها برای دیدارشان استراحت داشتند اما ما باید ۴ روز پس از بازی‌مان باز هم به میدان برویم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال نیز شرایط تیم شما را دارد و با ۴ روز استراحت به میدان رفته است، گفت: بد نیست که کمی نیز در چنین شرایطی به تیم ما فکر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز