خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ‌برتر؛

استقلال یک - راه‌آهن صفر؛ بازگشت‌آبی‌ها بعد از ذوب / هشتمین‌پیروزی با هشتمین‌گل سجاد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۶۸

آبی‌های تهران هشتمین برد خود را با هشتمین گل شهباززاده جشن گرفتند تا بار دیگر به جمع مدعیان جدی قهرمانی برگردند.

آبی‌های تهران هشتمین برد خود را با هشتمین گل شهباززاده جشن گرفتند تا بار دیگر به جمع مدعیان جدی قهرمانی برگردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته شانزدهم لیگ‌برتر تیم‌های استقلال و راه‌‌آهن از ساعت ۱۸ با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با یک گل دقیقه ۶۲ سجاد شهباززاده به سود آبی‌ها به پایان رسید تا شاگردان‌ژنرال بار دیگر در جمع مدعیان قرار بگیرند.

نیمه نخست

آبی‌ها بازی را بهتر از لوکوموتیورانان آغاز کردند و سجاد شهباززاده ۲ فرصت مسلم گلزنی را از دست داد تا آه از نهاد نیمکت آبی‌ها بلند شود. ضربه فنی دقیقه ۲۰ خرسندنیا با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه طالب‌لو به بیرون رفت تا این بازیکن در به ثمر رساندن نخستین گل خود با پیراهن آبی‌ ناکام بماند. در دقیقه پایانی بازی بر روی خطای وحید طالب‌لو روی آرش برهانی، ترکی به نشانه پنالتی به سود آبی‌ها در سوت خود دمید تا بهترین موقعیت در اختیار امید ابراهیمی قرار بگیرد که استقلال را برنده به رختکن بفرستد، اما شماره ۶ آبی‌ها یک بار دیگر پنالتی خود را از دست داد تا نتیجه صفر - صفر در پایان ۴۵ دقیقه نخست در اسکوبورد آزادی دست نخورده باقی بماند. ابراهیمی مقابل ذوب‌اهن نیز پنالتی‌اش را به تیر دروازه کوبید.

نیمه‌دوم

استقلالی‌ها با انگیزه‌های زیادی در نیمه دوم وارد میدان شدند تا هر طور شده نتیجه بگیرند، چراکه زیر فشار انتقادات قرار داشتند و نتیجه تساوی نمی‌توانست برای هواداران‌آبی خوشایند باشد.

بالاخره در دقیقه ۶۲ عطش استقلالی‌ها با گل زیبای سجاد شهباززاده فروکش کرد. ارسال بی‌نقص خسرو حیدری از سمت راست بر روی سر شهباززاده فرود آمد و شماره ۱۰ آبی‌ها هشتمین گل فصلش را با ضربه سری شیرجه‌ای به تور دروازه طالب‌لو دوخت.

در ادامه آبی‌ها و زردها تلاش‌های زیادی برای باز کردن دروازه هم کردند، ولی نه استقلال به گل دوم رسید، نه راه‌آهن به گل‌ تساوی‌بخش.

در دقایق پایانی راه‌آهن بر روی دروازه استقلال خیمه سنگینی زده بود ولی موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه محسن ترکی بعد از ۵ دقیقه وقت تلف‌شده در سوت خود به نشانه برتری آبی‌ها بدمد.

همچنین محمد غلامی، وحید طالب‌لو و بهادر عبدی از راه‌آهن از ترکی کارت زرد دریافت کردند. دیدار این دو تیم در نیم فصل نخست با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان به پایان رسیده بود.

استقلال با این نتیجه ۲۷ امتیازی شد تا در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد و راه‌آهن نیز با همان ۱۶ امتیاز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

ترکیب استقلال:محسن فروزان، مگوییان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده(سلیمان‌فلاح)، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و آرش برهانی(طاحونی)

ترکیب راه‌آهن:حید طالب‌لو، میلاد محمدی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، رامین رضائیان، محمد آبشک(بهنام برزای)، بهادر عبدی(مجتبی شیری)، محمد حسین‌پور، محمد غلامی(علی علیپور)، امین منوچهری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز