خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر؛

تراکتور پرچم آبی‌ها را پایین کشید / صدرنشینی شاگردان‌خطیبی

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۹۳

تراکتوری‌ها با ۱۷ گل بهترین خط حمله لیگ را نیز در اختیار دارند و شاگردان خطیبی بازی‌های پر گلی را در لیگ هشتم ارائه می‌دهند.

تیم فوتبال تراکتورسازی موفق با برتری پر گل مقابل راه آهن تهران پرچم آبی ها در صدر را پایین بکشند تا به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر تکیه بزنند.

به گزارش ایلنا، در ادامه روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبان راه آهن بود که شاگردان رسول خطیبی در یک بازی تماشایی و زیبا ۴ گل در درون دروازه شاگردان استیلی کاشتند تا ضمن کسب پیروزی پر گل دیگری برای تبریزی ها صدر جدول را نیز از استقلال و قلعه نویی پس بگیرند.

در این دیدار لوسیانو ادینهو در دقیقه ۲ نخستین شوک را به شاگردان استیلی وارد کرد تا با ۶ گل در صدر گلزنان قرار بگیرد. علیرضا عظیمی در دقیقه ۱۰ موفق شد گل خورده را جبران کند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم تراکتور تیم برتر میدان بود و سامان نریمان جهان در دقیقه ۵۹ دومین گل سرخ پوشان تبریزی را نیز وارد دروازه راه آهن کرد. محسن دلیر در دقیقه ۷۷ و گل به خودی راه آهنی ها در دقیقه ۸۱ کار را برای تیم تهرانی تمام کرد تا بالاخره این بازی با سوت داور به پایان رسید تا برتری پر گل دیگری در کارنامه تراکتور با رسول خطیبی ثبت شود.

تراکتور با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد تا بالاتر از استقلال ۱۸ امتیازی در صدر جدول قرار بگیرد. راه آهن نیز با این شکست با ۸ امتیاز جایگاه دهم را در اختیار دارد.

نکته قبل توجه اینکه تراکتوری ها با ۱۷ گل زده بهترین خط حمله لیگ را نیز در اختیار دارند و شگردان خطیبی بازی های پر گلی را در لیگ هشتم ارائه می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز