خبرگزاری کار ایران

این باخت خواست خدا بود؛

دایی: امروز روز پرسپولیس نبود / نمی‌توانم فوتبالی صحبت کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۸۶

پرسپولیس یکی از بهترین بازی سال‌های اخیر خود را انجام داد و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش مستحق شکست مقابل تراکتورسازان تبریزی نبود.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: اصلا بازی‌ای نبود که بخواهیم ببازیم. پرسپولیس یکی از بهترین بازی سال‌های اخیر خود را انجام داد و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم.

وی در ادامه افزود: تراکتورسازی سه - چهار موقعیت بیشتر نداشت و از آنها استفاده کرد و به گل رسید. ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم. آنقدر موقعیت از دست دادیم که گل خوردیم. ما فشار آوردیم که بازی را ببریم. در مقابل تراکتورسازی همه کاری کردیم. به تیرک زدیم، سانتر کردیم، پاس در عمق دادیم، ولی امروز به هیچ عنوان روز ما نبود.

دایی همچنین با بیان اینکه تراکتورسازی اصلا و ابدا استحقاق مساوی هم نداشت، افزود: در مقابل بازی خوب پرسپولیس توانست سه امتیاز بازی را کسب کند. من به تمام تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم ولی امروز حق ما این نبود.

سرمربی سرخ ها با بیان اینکه امروز تازه پرسپولیس، پرسپولیس شده بود که متاسفانه نتیجه را واگذار کرد، متذکر شد: حضور هواداران می‌تواند ما را از این وضعیت خارج کند. نمی‌توانم فوتبالی صحبت کنم. فوتبالی همه کاری کردیم. اسمش را هر چه می‌خواهید بگذارید. متاسفانه از دو قدمی گل نزدیم و توپ های ما به گل تبدیل نشد ولی من به تیمم اعتقاد دارم.

سرمربی پرسپولیس درباره علت تعویض محمد نوری گفت: متأسفانه نوری نتوانست در نیمه دوم آنچه از او خواسته بودیم را انجام دهد. محمد کاپیتان و بزرگتر تیم است و از او خیلی انتظار داریم. البته ما بعد از خروج نوری از زمین هم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نمی‌توانم بگویم تعویض نوری کاملاً درست بود یا نه شاید هم اگر او بیرون نمی‌آمد بازی را می‌بردیم اما بعد از این تعویض عالیشاه با دروازه‌بان حریف تک‌به تک شد و اگر آن توپ گل می‌شد تعویض ما هم می‌شد بهترین تعویض دنیا.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که این بازی را با بازی ایران و عربستان و شکست دایی مقابل سعودی ها مقایسه کرده بود، تاکید کرد: این مسابقه را نمی توان با بازی عربستان مقایسه کرد. هر دو بازی شرایط خاص خود را داشتند. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و حداقل ۳ بار تک به تک شدیم، ولی این اتفاقات در بازی با عربستان رخ نداد و این مقایسه به هیچ عنوان درست نیست.

دایی در ادامه با بیان اینکه این باخت امروز خواست خدا بود، گفت: ما زحمت خود را کشیدیم، ولی نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم. حتی اگر تا فردا صبح هم می‌زدیم گل نمی‌شد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و خیلی کار کردیم، ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود.

وی درباره شعارهای انتقادی هواداران نیز گفت: ما باید به نظر هواداران احترام بگذاریم. آنها آزادند هر شخصی را که می‌خواهند تشویق کنند. این موضوع به هیچ عنوان تاثیری روی کار ما نمی‌گذارد.

دایی در پاسخ به این سوال که پرداخت نشدن مطالبات آیا تاثیری بر روی تیم گذاشته بود یا خیر، افزود: خیر؛ به هیچ عنوان این مسئله اثرگذار نبود. پرسپولیس چند سالی بود این چنین فوتبالی ابازی نکرده بود. ما برابر تراکتورسازی از نظر فوتبالی خیلی خوب بودیم. مدیریت باشگاه تلاش می‌کند مشکلات تیم را حل کنند.

وی همچنین درباره مصدومیت زیاد بازیکنان تیم نیز تاکید کرد که مهمترین عامل مصدومیت بازیکنان به زندگی بیرونی و شخصی آنها بر می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز