خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس؛

بازگشت دغاغله به تمرینات گروهی / اولین بلیت دربی بنام یک پرسپولیسی

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۶۵

دغاغله که پس از بهبودی آسیب‌دیدگی قبلی خود در شروع تمرینات با آسیب‌دیدگی دیگری روبرو شده بود، امروز پس از معاینه کادر پزشکی در تمرینات گروهی شرکت کرد.

مهدی دغاغله بعد از مدت‌ها دوری از تمرینات گروهی امروز با سایر بازیکنان پرسپولیس تمرین کرد.

به گزارش ایلنا، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نتیجه تساوی مقابل تیم پدیده در هفته پنجم لیگ برتر پیش از ظهر امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد و بازیکنانی که به صورت ثابت در دیدار روز گذشته به میدان رفته بودند، ریکاوری کردند.

در تمرین صبح امروز مهدی دغاغله هم شرکت داشت. دغاغله که پس از بهبودی آسیب‌دیدگی قبلی خود در شروع تمرینات با آسیب‌دیدگی دیگری روبرو شده بود، امروز پس از معاینه کادر پزشکی در تمرینات گروهی شرکت کرد. قرار است کادر فنی و کادر پزشکی مرحله به مرحله بر فشار تمرینات این بازیکن اضافه کنند.

همچنین طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، اولین بلیت دیدار رفت دربی پایتخت در فصل ۹۴ – ۹۳ توسط یک تماشاگر پرسپولیسی خریداری شد. پیش فروش بلیت دیدار رفت دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استفلال آغاز شد و تنها دقایقی پس از بازگشایی سیستم بلیت فروشی این مسابقه، اولین بلیت این بازی توسط یک تماشاگر پرسپولیسی پیش خرید شد.

پیش خرید بلیت مسابقات، فقط برای کاربرانی خواهد بود که کارت عضویت دارند. تماشاگرانی که می‌خواهند بلیت‌های بازی‌های آتی را پیش خرید کنند و کارت عضویت ندارند، می‌توانند از طریق سامانه کارت عضویت خریداری و سپس بلیت مسابقات را پیش خرید نمایند.

کلیه بلیت‌‌های طبقه اول و طبقه‌ دوم فقط از طریق این سامانه به فروش می‌‏رسد و در محل ورزشگاه آزادی هیچ بلیتی فروخته نخواهد شد. دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۴۵ روز جمعه ۱۵ آبان ماه به میزبانی آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز