خبرگزاری کار ایران

فوتبال هجومی ویژگی سپاهان است؛

کرانچار: برتری مان را به حریف تحمیل کردیم / تغییرات مان در خط دفاع جواب داد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۸۰

گسترش فولاد نمایش خوبی داشت و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. آنها به خوبی هدایت شدند و یکی از بهترین نمایش های شان را داشتند اما سپاهان تیم برتر بود و توانست سه امتیار را از آن خود کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیمش را شایسته پیروزی مقابل گسترش فولاد خواند و گفت: برتری مان را به حریف تحمیل کردیم.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۲ بر صفر عصر امروز پنجشنبه تیمش برابر گسترش فولاد ضمن بیان این مطلب افزود: گسترش فولاد نمایش خوبی داشت و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. آنها به خوبی هدایت شدند و یکی از بهترین نمایش های شان را داشتند اما سپاهان تیم برتر بود و توانست سه امتیار را از آن خود کند.

سرمربی تیم سپاهان افزود: همانطور که قبلا پیش بینی کرده بودم دیدار سپاهان و گسترش فولاد یک بازی خوب بود. بارزترین مشخصه تیم سپاهان این است که فوتبال هجومی را به نمایش می گذارد و در این دیدار هم از همین حربه استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

کرانچار با تاکید بر اینکه گسترش فولاد هم نمایش قابل قبولی را ارائه داد افزود: آنها چندین موقعیت گلزنی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. مهم این است که ما توانستیم در پایان بازی به پیروزی برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم. بعد از اینکه گل اول را زدیم جریان بازی عوض شد و خوشحالم که تیم پیروز میدان لقب گرفتیم.

وی در خصوص استحکام خط دفاعی سپاهان در دو هفته اول لیگ چهاردهم گفت: ما تغییراتی را در ترکیب سپاهان داشته ایم که باعثبهتر شدن سیستم تدافعی تیم شده است. بازیکنان خواسته های کادر فنی را پیاده می کنند و در دو هفته اول موفق شده ایم دروازه تیم خود را بسته نگه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز