خبرگزاری کار ایران

همیشه اولین باز‌ی‌ها سخت است؛

زرینچه: استقلال ۲۹ فینال دیگر دارد / جای نگرانی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۱۷

نفرات زیادی در استقلال جا به جا شده اند اما بازی به بازی نمایش بهتری را انجام خواهیم داد.

مربی استقلال می‌گوید تیمش تنها یکی از فینال های سی گانه اش را پشت سر گذاشته و نیاز به زمان دارد تا عملکردی بهتر ارائه دهد.

به گزارش ایلنا، جواد زرینچه درباره وضعیت استقلال پیش از مصاف با هم نام خوزستانی گفت: عملکرد بازیکنان در تمرینات خوب است. ملی پوشان روز به روز بهتر می شوند. نفرات زیادی در استقلال جا به جا شده اند اما بازی به بازی نمایش بهتری را انجام خواهیم داد.

وی درباره بازی با راه آهن ادامه داد: این دیدار، بازی سخت، اما خوبی بود. خوب شد که اولین بازی را با برد پشت سر گذاشته‌ایم چون همیشه اولین باز‌ی‌ها سخت است. مخصوصا با تیمی که تا چند ساعت قبلش معلوم نبود در لیگ حضور دارد یا خیر! در این بازی ۳۰ تا ۴۰ درصد توان بازیکنان به نمایش گذاشته شد.

مربی استقلال درباره عملکرد خط دفاع این تیم برابر راه آهن افزود: بازیکنان در خط دفاع عملکرد خوبی داشتند. هر چند در یک لحظه خط دفاع تیم غافلگیر شد، اما در مجموع بازیکنان در خط دفاعی راضی‌کننده بودند و توانستند جای خالی صادقی و عمران‌زاده را پر کنند. آنها قابلیت‌های بیشتری دارند.

وی درباره اینکه چه زمانی استقلال به ایده‌ال مورد نظر کادر فنی خواهد رسید بیان کرد: زمانی که یک تیم کامل داشته باشیم. امیدواریم مصدومان تیم زودتر به تیم اضافه شوند و ملی‌پوشان زودتر به آمادگی بالا برسند، البته جای نگرانی نداریم، اما علاقه‌مندیم با یک تیم کامل به مصاف حریفان برویم.

مربی استقلال درباره بازی روز جمعه برابر استقلال خوزستان تصریح کرد: بازی سختی خواهد بود. ما ۳۰ فینال داریم. یک بازی را پشت سر گذاشته‌ایم و ۲۹ فینال دیگر مانده است. از اشتباهات بازی با راه‌آهن تجربه کسب کرده‌ایم و با استفاده از این تجربیات به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت.

زرینچه در پایان با تقدیر از حمایت هواداران گفت: مالک این تیم هواداران هستند. بدون حضور هواداران فوتبال لطفی ندارد، ما مدیون آنها هستیم. امیدوارم روز جمعه به ورزشگاه بیایند و از تیم خودشان حمایت کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز