خبرگزاری کار ایران

صحبتم با جزینی به نتیجه‌ نرسید؛

رمضانی: بدون ملی‌پوشان کار سختی مقابل خوزستان داریم

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۲۶

تیم ماهان قصد دارد تا با جذب نفرات برتر اوزان کار را یکسره کند ولی کشتی ورزش بی رکوردی است و با توجه به اسم ها نمی شود نتایج را پیش بینی کرد.

مجید رمضانی گفت: در مسابقه کشتی برابر تیم خوزستان، پرسپولیس نمی‌تواند از وجود ملی‌پوشان خود استفاده کند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا، عنوان داشت: ما تیم خود را برای قهرمانی بسته‌ایم اما مشکلاتی وجود دارد که سد راه است. مهدی زیدوند و مهدی علیاری در زمان پیوستن به تیم ما ملی‌پوش نبودند، خوشبختانه ملی‌پوش شدند اما متاسفانه به علت وزن کردن برای شرکت در مسابقات جام‌جهانی نمی‌توانند در خدمت تیم پرسپولیس باشند. صحبت من با رسول جزینی، سرمربی تیم ملی به نتیجه‌ای نرسید و در مصاف با تیم خوزستان نمی توانیم از وجود آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: پیش از ما تیم فولاد ماهان نفرات اول و دوم اوزان مختلف را گرفته بود و بعد از آن ما دست به کار شدیم. ما تیم خوب و جوانی بستیم و حتی با پاپی، شیرزاد و بهشتی قرارداد بسته بودیم اما تیم ماهان با پرداخت 20 تا 30 میلیون اضافه پرداخت آنان را جذب کرد. تیم ماهان قصد دارد تا با جذب نفرات برتر اوزان کار را یکسره کند ولی کشتی ورزش بی رکوردی است و با توجه به اسم ها نمی شود نتایج را پیش بینی کرد.

رمضانی با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که پس از سال‌ها وقفه چرخه لیگ به گردش در آمد، تاکید کرد: برای حضور پرسپولیس در لیگ برتر حسن رنگرز زحمات زیادی را متقبل شدند تا این حضور تیم باعث رونق لیگ شود.

وی افزود: درست است که ما نفرات جویای نامی داریم ولی در اوزان مختلف تیم ملی کشتی فرنگی نمایندگان تیم ماهان و پرسپولیس در کنار هم حضور دارند. در اوزان 120، 96، 84 و 74 کشتی‌گیران دو تیم حریف تمرینی هستند که من از نتایج تمرینات آنها نیز خبر دارم. ما تیم سر حالی داریم و در مسابقات و بخصوص مقابل ماهان دست و پا بسته نیستیم. ماهان سرمایه گذاری بیشتر از ما کرده و طبیعی است که نتایج بهتری کسب کند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی پرسپولیس درخصوص خروجی لیگ برتر فرنگی عنوان داشت: تیم صبا قم نتیجه کشتی هفته اول را به ما باخت اما جلوی ما دست و پا بسته نبود. اگر تیم شیراز نتیجه را 7 بر صفر به ماهان باخت اما شیرازی‌ها کشتی های قشنگی گرفتند و نتیجه اکثر مبارزات در 3 تایم مشخص شد. ما مقابل تیم خوزستان در حالی روی تشک می‌رویم که حریف چند کشتی گیر خوب دارد که با سایر تیم ها قرارداد نبسته اند. تیم ماهان قدری توازن لیگ را برهم زد اما تیم‌های دیگر از کسب نتیجه ناامید نیستند.

وی با اشاره به اینکه حریف خوزستانی ما تیم خوبی است و با غیبت ملی‌پوشان ما، کار حساس خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما در مسابقه برابر خوزستان قادر به گرفتن نفرات ملی پوش که نفرات اصلی هستند، خود نیستیم. به همین دلیل تیم دیگری بسته ایم. روز 17 بهمن به سمت خوزستان حرکت کرده و 19 بهمن کشتی گیران روی تشک می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز