خبرگزاری کار ایران

با تمام قوا به جام یارگین می‌روم؛

آذرشکیب:‌ ممكن است در جام‌جهانی كشتی بگیرم

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۱۲

صحبت‌هایی در خصوص کشتی گرفتن در مسابقات جام جهانی با من شده و باعث افتخارم است با دو بنده ایران روی تشک بروم.

ملی پوش اعزامی به جام یاریگین گفت: صحبت‌هایی درخصوص کشتی گرفتن در مسابقات جام‌جهانی با من شده و باعث افتخارم است که با دو بنده ایران روی تشک بروم.

محمدرضا آذرشکیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان داشت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی به صورت منسجم و منظم پشت سر می‌گذارم. رسول خادم با توجه به اتمام کارگاه آموزشی بلافاصله اردو را دائر کرد تا بین تمرینات بچه‌ها وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی افزود: تمام تلاش کادر فنی و بچه‌ها این است که با توجه به امکانات کم و بودجه محدود بتوانیم قهرمانی جام جهانی را که سال قبل در آذربایجان کسب کردیم، این بار در تهران و در حضور تماشاچیان ایرانی جشن گرفته و دل مردم را شاد کنیم.

ملی‌پوش تیم ملی كشتی آزاد درخصوص تمرینات تیم ملی خاطرنشان كرد: دیروز تیم ملی با حضور دو دسته کشتی‌گیر پیگیری شد. گروه اول کشتی‌گیران اعزامی به جام یاریگین بودند که تمرین کشتی کردند و گروه دوم کشتی‌گیران تازه ورود به اردو بود که با کارهای قدرتی و وزنه انجام دادند تا بدن خود را برای 5 روز اول تمرین آماده کنند.

آذرشكیب درخصوص شرایط جسمی خود اظهار داشت:‌ من حدود 7 ـ 8 ماه از تمرینات منسجم اردویی به دور بودم و 10 روز قبل از شروع لیگ برتر کشتی کار خود را شروع کردم چراکه از ناحیه پا مصدوم بودم. بعد از پشت سر گذاشتن مسابقات لیگ در حال حاضر از آمادگی خوبی بهره می‌برم.

وی تاكید كرد: مطمئن باشید اگر بدانم بدنم در شرایطی است که می‌توانم در رقابت‌های جام‌جهانی به تیم ملی ایران کمک کنم، حتما نظر خودم را به کادر فنی اعلام می‌کنم. مربیان هم منتظر هستند ببینند بدن من در چه شرایطی قرار می‌گیرد. جام یاریگین جام بزرگی است و اکثر بزرگان کشتی جهان در اخیر شرکت داشته‌اند. من هم قصد دارم با تمام قوا کشتی بگیرم اما نتیجه کشتی به خیلی چیزها بستگی دارد. امیدوارم دست خالی برنگردم.

آذرشکیب در پایان متذکر شد: من 4 ـ 5 سال است در مسابقات داخلی ایران قهرمان می‌شوم. در خلال مسابقات لیگ تازه از مصدومیت رها شده‌ام و از شرایط مطلوب به دور بودم، اگر برخی کشتی‌های من به کلینچ کشیده شد، این را به حساب آماده نبودن بدنم بگذارید. دوست دارم منتقدین همان‌طور که برخی مواقع کشتی‌گیر را مورد حمایت یا انتقاد قرار داده‌اند، کمی منطقی‌تر به خیلی از ماجراها فکر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز