خبرگزاری کار ایران

امیدوارم افراد سوخته در تصمیمات فوتسال تاثیرگذار نباشند؛

شمسایی: تمریناتم را پیگیری می کنم

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۸۴

تا پایان فصل لیگ فوتسال چهار پنج بازی فقط باقی مانده است دندان روی جگر می گذارم و آماده میشوم برای فصل بعد که با قدرت بیشتری پا به میدان بگذارم.

وحید شمسایی درخصوص اظهارات خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی که اذعان کرده است شمسایی ابتدا بازی کند تا ببینیم او آماده است بعد به تیم ملی دعوت شود گفت: من هر روز تمریناتم را به طور مستمر انجام میدهم و در شرایط مسابقه قرار دارم اما خودم به دلیل شرایط مالی نخواستم با تیمی قرارداد ببندم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با ایلنا تاکید کرد: نزدیک به 20 بار محمود خوراکچی سرمربی میثاق که از دوستان نزدیکم است به من زنگ زد تا به تیم آنها بروم یا حمید بی غم سرمربی فرش آرای مشهد ودبیری تبریز طی مذاکراتی خواهان این بودند تا به تیم آنها بروند اما خودم نپذیرفتم. انشاالله آماده می شوم با قدرت بیشتری برای فصل آتی با یک تیم لیگ برتری قرارداد امضا کنم.

وی ادامه داد: تا پایان فصل لیگ فوتسال چهار پنج بازی فقط باقی مانده است دندان روی جگر می گذارم و آماده میشوم برای فصل بعد که با قدرت بیشتری پا به میدان بگذارم.

شمسایی با اشاره به برگزاری تمرینات مستمر برای حفظ آمادگی اش گفت¨با تعدادی از بازیکنان دسته 2 یک و حتی لیگ برتری یک تیمی را تشکیل دادیم و سالن می گیریم و به تمرین می پردازیم. با همین نفرات دیدارهای دوستانه ای با تیم های لیگ برتری برگزار می کنیم و جالب است بدانید با اختلاف فاحش هم پیروز می شویم.

این بازیکن سابق تیم ملی کشورمان اضافه کرد: در آینده نزدیک از نفراتی که ما با آنها یک تیم تشکیل داده ایم بیشتر خواهید شنید البته من علاقه ای به تیم داری ندارم اما باتوجه به این که نمی توانم از عشق خودم فوتسال دور باشم چنین تیمی را تشکیل دادم. من 13 سال باتیم ملی بودم و جزو خانواده فوتسال محسوب می شوم. به نوعی می توان گفت ضمیر روحی و روانی ام به فوتسال وصل است.

وی با اشاره حضور خسوس اسپانیایی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی را همین مربیان وطنی ساخته اند و امیدوارم فوتسال دوباره به جایگاهی برسد که مردم دوست دارند طی یک سال گذشته پس رفت عجیب و غریبی داشتیم دیگر امیدوارم مهره های سوخته در تصمیمات کلان فوتسال دخیل نشوند آنها فوتسال را سوزاندند.

شمسایی تاکید کرد: آرزوی تک تک بازیکنان فوتسال است که دوباره به اوج این رشته برگردیم من صحبت هایم را در مورد خسوس در گذشته انجام دادم دیگر نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم اما باید توجه داشت مربیانی بزرگی در فوتسال کشورمان هستند که می توانند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند تمامی بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ملی فعالیت می کنند توسط همین مربیان کشف شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز