خبرگزاری کار ایران

جایی برای حسرت خوردن نیست؛

رورا: رئال بهتر از ما سبک فوتبالش را حکمفرما کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۰

زمانی که می‌بازید، قطعا به تغییر اوضاع فکر می‌کنید و حالا هم ما در فکر آن هستیم که در بازی با میلان به نحو دیگری کار کنیم.

دستیار تیتو ویلانووا در بارسلوناپس از شکست و حذف از کوپا‌دل‌ری تاکید کرد که بارسا در بازی رفت می‌توانست کار رئال را یکسره کند ولی این کار را انجام نداد تا در نیوکمپ این شکست را پذیرا شود.

به گزارش ایلنا، یوردی رورا در پایان این بازی در کنفرانس خبری گفت: ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم و چند فرصت و موقعیت خوب داشتیم ولی رئال هم خیلی خوب کار می‌کرد. آنها واقعا کاربردی بازی می‌کردند. بعد از آن هم به یک پنالتی آشکار و مشخص رسیدند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم وقتی که ما کنترل بیشتری بر بازی داشتیم، آنها ضد حمله دیگری خلق کردند. ضد حملات یکی از نقاط قوت رئال است. با گل سوم آنها، ما دیگر غرق شدیم. رئال خیلی کاربردی بازی کرد. ما در بازی رفت می‌توانستیم سرنوشت بازی را رقم بزنیم ولی این کار را نکردیم و چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهند.

رورا در ادامه افزود: زمانی که می‌بازید، قطعا به تغییر اوضاع فکر می‌کنید و حالا هم ما در فکر آن هستیم که در بازی با میلان به نحو دیگری کار کنیم.

دستیار تیتو ویلانووا همچنین با بیان اینکه این باخت ضربه سختی بود، افزود: باید این شکست را در زودترین زمان ممکن فراموش کرد. این بازی دیگر تمام شده و به نظر من رئال تا این حد هم برتر و سرتر نبود. رقابت‌های لالیگا سرنوشت ساز و کلیدی است و باید تمرکز ما در عین رقابت‌های لالیگا، بر روی بازی سرنوشت‌ساز میلان هم باشد.

وی یادآور شد: این بازی برای ما خیلی مهم و اساسی است. طبیعی است بعد از بازی با میلان و بازی 3 شنبه شب مقابل رئال، نا امید شویم ولی باید خوش‌بین بود، جایی برای حسرت خوردن نیست و باید رو به جلو حرکت کنیم.

رورا همچنین خاطرنشان کرد: در سبک کاری ما منطقی است که فراز و نشیب‌هایی داشته باشیم. باید کمی عادلانه‌تر نگاه کرد. نمی‌دانم این باخت به خاطر این فراز و نشیب‌ها بود و یا به این خاطر که 3 بازی متوالی خیلی سخت را انجام دادیم. برنامه‌ریزی‌های فیزیکی تیم انجام شده و تلاش می‌شود تا افت‌های تیمی به حداقل برسد ولی الان نمی‌توان به خاطر یک نتیجه بد همه چیز را تغییر داد.

وی با اشاره به عملکرد داور این بازی نیز گفت: تصمیمات داوری در بازی سه‌شنبه شب، در نتیجه بازی تعیین کننده نبودند. ما به دنبال این نیستیم که با گله از داوری، بهانه‌گیری کنیم. می‌دانستیم در این بازی رئالی‌ها برنامه‌ها و نقشه‌هایی دارند ولی آنها با راندمان واقعا بالایی کار کردند. آنها توانستند بهتر از ما سبک فوتبالی‌اش را بر میدان حکمفرما کنند. این بازی هیچ ربطی به بازی با میلان ندارد. در ایتالیا بازی، محافظه‌کارانه تر دنبال شد.

رورا همچنین متذکر شد: اگر ما می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم، شاید شرایط تغییر می‌کرد. بازیکنان حریف به شدت از مسی مراقبت می‌کردند و زمانی که بازیکنان ما را می‌گیرند این در جریان بازی کاملا محسوس است. باید خیلی سریع این بازی را فراموش کنیم و بر روی بازی شنبه شب تمرکز کنیم.

مربی بارسا همچنین با اشاره به کم فروغ بودن مسی در این دیدار افود: اولین فرصتی که او برای گلزنی داشت خیلی بارز و خوب بود. اگر می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اوضاع به نحو دیگری پیش می‌رفت و وقتی مسی را می‌گیرند، کار کردن برای او غیرممکن می‌شود. او می‌خواهد به هر نحوی شده بازی کند. حالا چند روزی برای بازیابی زمان داریم و باید خیلی سریع گذشته را فراموش کنیم.

وی همچنین در مورد ناامیدی هواداران بارسا در سکوها نیز گفت: باید از هواداران تیم تشکر کرد. آنها رفتاری مثال‌زدنی را در مواجهه با چنین نتیجه‌ای که پذیرشش خیلی سخت است، داشتند. من هیچ شکی ندارم که شنبه اوضاع متفاوتی را شاهد خواهیم بود.

رورا با اشاره به تغییرات احتمالی در تیم نیز خاطرنشان کرد: زمانی که نتیجه بازی مطلوب نیست باید به نحو دیگری برنامه‌ریزی کرد و گزینه‌های دیگری را مدنظر داشت. مطمئن باشید در بازی با میلان بازی متفاوتی را برنامه‌ریزی می‌کنیم. ما تلاش کردیم تا سیستم چرخشی را در تیم پیاده کنیم ولی شاید کمی خسته و کم توان بودیم. نباید این را تبدیل به یک درام نمود. ما تلاش می‌کنیم در زودترین زمان ممکن خود را بازیابیم و با تمام توان در بازی لالیگا مقابل رئال قرار بگیریم.

وی همچنین با اشاره به گل‌های زیادی که بارسا در هفته‌های اخیر دریافت کرده، افزود: ما در این بازی 3 گل دریافت کردیم ولی می‌دانستیم که این گل‌ها را از رئال خوردیم. ما در این زمینه کمی ضعیف عمل می‌کنیم. همچنان گل می‌خوریم و البته به دنبال راهکارهای تهاجمی هم هستیم. در مورد بحث کنترل شرایط هم باید بگویم که رئال در این زمینه خیلی خوب کار می‌کند.

رورا با اشاره به تصمیم‌گیری‌هایی که با کمک تیتو در طول بازی انجام می‌دهد، تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌هایی که با تیتو داریم، من نمی‌خواهم حرف خودم را به کرسی بنشانم. من مربی دوم تیم هستم و در جریان بازی هم با هم تصمیم می‌گیریم. من نیاز و علاقه‌ای به خودمختاری ندارم. زمانی که تیم حذف می‌شود، ناراحت هستیم. بازیکنان می‌خواهند تمام جام‌های ممکن را فتح کنند. شنبه تلاش می‌کنیم در مسیر خوب خود در لالیگا حرکت کنیم. زمان کافی داریم تا بازیکنان رو به جلو بروند و از نا امیدی فاصله بگیرند. من هیچ شکی ندارم در بازی شنبه اوضاع متفاوت خواهد بود.

رورا با اشاره به مشکلات این روزهای بارسلونا خاطرنشان کرد: فوتبال ورزش اشتباهات است و گاهی وقت‌ها نمی‌توان اوضاع را کنترل کرد. ما خیلی خوب از قابلیت‌ها و ویژگی‌های رئال مادرید آگاهی داشتیم. آنها بازیکنانی سرعتی و توانا دارند که هر لحظه وارد محوطه جریمه حریف می‌شوند. ما در این بازی نتوانستیم ورودها و نفوذهای آنها را کنترل کنیم. در بازی بعد باید از این نظر بهتر کار کنیم.

وی در پایان افزود: در لالیگا ما تلاش‌های زیادی انجام دادیم. فاصله امتیازی موجود این را نشان می‌دهد. بعید می‌دانم این خیال راحت و خونسردی روی ما تاثیر گذاشته باشد. اوضاع خوب ما در لالیگا، به ما آرامش کافی داده تا در این مسیر خوب به حرکت خود ادامه دهیم ولی هنوز هیچ جامی را کسب نکرده‌ایم و هیچ چیزی قطعی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز