خبرگزاری کار ایران

امیدوارم رونالدو ۳ گل بزند؛

سولشر: فرگوسن و مورینیو شناخت کاملی از هم دارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۹

من دوست دارم منچستر در این بازی پیروز شود ولی برای اولین بار واقعا نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. دوست دارم بازی 3-4 شود و رونالدو 3 گل بزند.

مهاجم سابق منچستریونایتد بر این باور است که بازی فرداشب رئال مادرید و منچستر یونایتد، بازی حساسی خواهد بود که سرنوشتش توسط فان‌پرسی یا رونالدو رقم خواهد خورد.

به گزارش ایلنا، اوله‌گونار سولشر با تاکید بر اینکه نتیجه بازی رئال مادرید- منچستر یونایتد را جزئیات مشخص خواهند کرد به مارکا گفت: مربیان هر دو تیم یکدیگر را خیلی خوب می‌شناسند و تیم‌ها کاملا برابر و در یک سطح هستند. فکر می‌کنم سرنوشت این بازی را یک لحظه فوق‌العاده فان‌پرسی یا رونالدو رقم می‌زند.

مهاجم سابق منچستریونایتد در ادامه افزود: من دوست دارم منچستر در این بازی پیروز شود ولی برای اولین بار واقعا نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. دوست دارم بازی 3-4 شود و رونالدو 3 گل بزند.

وی همچنین متذکر شد: تقریبا تمام چیزهایی که می‌دانم را از سرالکس یاد گرفته‌ام. هر دوی ما خود را باور داریم. ما همیشه به برد فکر می‌کنیم. ما بر روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کرده و به شدت تلاش می‌کنیم. هر چه چالش بزرگتر باشد، فرگوسن بیشتر به سراغش می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز