خبرگزاری کار ایران

زمان کافی برای فرصت دادن داریم؛

دشام: بن‌زما برای حریفان فرانسه ترسناک است

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۲

اگر از حریفان ما ایتالیا، اسپانیا و آلمان، تیم‌هایی که دو یا سه بازیکن خطرناک در رختکن خود دارند بپرسید، می‌بینید بن‌زما هم جزو آن بازیکنان ترسناک است.

سرمربی تیم ملی فرانسه تاکید کرد که مهاجم فرانسوی رئال مادرید، مهره ارزشمندی برای خروس‌ها محسوب می شود

به گزارش ایلنا، دیدیه دشام با اشاره به وضعیت این روزهای کریم بن‌زما گفت: بن‌زما حرف‌های زیادی برای گفتن در اردوی تیم ملی دارد. این در حالی است که بنزما در 8 ماه اخیر موفق نشده تا برای تیم ملی کشورش گلزنی کند.

دشام در کنفرانسی خبری گفت: این شرایطی است که بن‌زما باید با آن دست و پنجه نرم کند. اصلا آسان نیست این همه بازی کنی ولی بن‌زما این تجربه را دارد و فرانسه می‌تواند به او فرصت کافی برای بازی کردن بدهد.

وی متذکر شد: او می‌خواهد راندمان بالاتری داشته باشد ولی می‌تواند کارهای بیشتری نیز انجام دهد. ساخته و پرداخته کردن فرصت‌های گلزنی هم ارزش خاص خودش را دارد.

سرمربی سابق مارسی با بیان اینکه بن‌زما هنوز هم می‌تواند تهدید بزرگی برای گلزنی باشد،، افزود: حتی با وجودی که مدتی است به گل نرسیده اما اگر از حریفان ما ایتالیا، اسپانیا و آلمان، تیم‌هایی که دو یا سه بازیکن خطرناک در رختکن خود دارند بپرسید، می‌بینید بن‌زما هم جزو آن بازیکنان ترسناک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز