خبرگزاری کار ایران

به باشگاه رم نمی‌روم؛

آلگری: میلان آماده شروع عصر جدید است

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۰۳

از بودن در میلان بسیار خوشحالم. بعد از پشت سر گذاشتن همه این بحران‌ها آماده شروع یک عصر جدید در میلان هستم.

سرمربی تیم فوتبال میلان پس از پیروزی 2-1 برابر اودینزه گفت: در رابطه با تصمیم بحث بر انگیز داور در پایان بازی می‌توانم بگویم خوش شانس بودیم. ترجیح می‌دهم در رابطه با چنین مسائلی صادقانه نظر بدهم.

به گزارش ایلنا، ماکسیمیلیانو آلگری با بیان این مطلب اظهار کرد: به نظرم بازیکن اودینزه توپ را زد نه بازیکن را. در نیمه اول بسیار عالی بودیم و اودینزه حرفی برای گفتن نداشت، در حالیکه در نیمه دوم شرایط بسیار برای ما متفاوت بود و بسیار بی‌دقت عمل کردیم.

وی در ادامه افزود: ما تیم جوانی هستیم و باید پیشرفت کنیم چراکه دیگر نمی‌توانیم بیش از این امتیازی را از دست بدهیم. در نیمه دوم بسیار کم سرعت و آرام بودیم هر چند پس از دریافت گل تساوی دوباره توانستیم بازی خود را انجام بدهیم اما نباید خود را در چنین شرایطی قرار دهیم.

آلگری درباره درخشش ماریو بالوتلی که 2 گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند، متذکر شد: بالوتلی بسیار عالی بود و ویژگی‌های استثنایی دارد. بسیار خوش شانس بودم توانستم ماریو را در این بازی از ابتدا در اختیار داشته باشم. بالوتلی با توجه به سن کمی که دارد باید همچنان به پیشرفتش ادامه بدهد.

سرمربی میلان در ادامه تاکید کرد: زمان زیادی تا پایان این رقابت‌ها مانده و به خوبی می‌دانم قرار گرفتن در رده سوم تا پایان فصل بسیار سخت و دشوار است، بخصوص زمانی که ما بیش از این 10 امتیاز تا این رتبه فاصله داشتیم اما حالا این اختلاف به عدد 3 رسیده است.

آلگری در پایان در رابطه با اخراج زدنک زمان سرمربی رم و احتمال پیوستن به رم برای فصل آینده نیز گفت: از بودن در میلان بسیار خوشحالم. بعد از پشت سر گذاشتن همه این بحران‌ها آماده شروع یک عصر جدید در میلان هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز