خبرگزاری کار ایران

بی عیب و نقص بودن غیر ممکن است؛

دل‌بوسکه: کاسیاس از بازیکنان خاص اسپانیا است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۱۹

در تیم ملی اسپانیا بازیکنان ویژه‌ای دارم که بازی‌های ملی زیادی انجام داده‌اند. در برخی موارد کامل و بی عیب و نقص بودن غیر ممکن است.

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از اعلام لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی این تیم برای دیدار با فنلاند و شیلی در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، بیسنته دل بوسکه در مورد مصاف تیمش با فنلاند در مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا گفت: من نگران مصاف با فنلاند هستم. برای کسب 3 امتیاز خیلی مهم بازی می‌کنیم و این بزرگترین نگرانی من است. ما تیمی با بازیکنان زیادی داریم و تعدادی از بازیکنان مهم ما مصدوم هستند و این کمی لیست اعلام شده را تحت تاثیر قرار داده. من یک ایده در ذهن دارم که در بازی با فنلاند آن را عملی خواهم کرد و بعد از آن خواهیم دید شرایط بازیکنان به چه ترتیبی خواهد بود. در حال حاضر این یک موضوع قطعی شده نیست.

وی درمورد شرایط کنونی کاسیاس در رئال مادرید گفت: برخی بازیکنان هستند که لیبل «فوتبالیست خاص» را روی خودشان می‌بینند و کاسیاس در این مسیر تنها نیست. نمی‌توان با همه بازیکنان یکسان رفتار کرد و مثلا با یک بازیکن پایه‌ای و یک بازیکن که سال‌ها در تیم است رفتار مشابهی داشت. من در تیم ملی اسپانیا بازیکنان ویژه‌ای دارم که بازی‌های ملی زیادی انجام داده‌اند. در برخی موارد کامل و بی عیب و نقص بودن غیر ممکن است.

سرمربی ماتادورها در مورد تازه واردهای تیم ملی هم گفت: ما تغییراتی را در تیم داشتیم. این 23 بازیکن قطعا همه برای برد مقابل فنلاند و برای حضور در بازی دوستانه مقابل شیلی تلاش می‌کنند. نمی‌توانیم بهانه بیاوریم که برخی‌ها هستند و بازی نمی‌کنند. برخی فوتبالیست‌ها هستند که کمتر از حال عادی بازی می‌کنند ولی همه آنها در اردوی پیش فصل، تمرینات و بازی‌های تیم‌شان خوب بوده‌اند.

وی در مورد تغییر در سیستم بازی اسپانیا افزود: سیستم بازی متغییر است ولی به تعبیر کلی تیم را تغییر نخواهیم داد. تصویر ارائه شده از تیم شاید تغییر کند ولی به تعبیر کلی نه.

دل‌بوسکه درمورد ایسکو گفت: قبل از آنکه ایسکو به رئال برود از او دعوت کرده بودیم. ایسکو شرایط خوبی دارد و باید در امور تدافعی هم کمک کند.

وی درمورد چابی ارناندس نیز متذکر شد: برخی از این 23 بازیکن که به تیم ملی دعوت شده‌اند ممکن است در اوج شرایط فیزیکی نباشند. به نظر من چابی شرایط خوبی دارد و به این خاطر او را دعوت کردیم. نمی‌توانیم هر روز بازیکنان جدیدی به تیم بیاوریم. می‌دانیم هر یک از بازیکنان چه توانایی‌هایی دارند و همه با میل و رضایت به اردوی تیم ملی می‌آیند.

دل بوسکه ادامه داد: غیبت سه بازیکن از چلسی در تیم ما تصادفی است و اصلا به این دلیل نیست که آنها شاگرد مورینیو هستند یا نه. ماتا اخیرا مصدوم بود و به همین خاطر دعوت نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز