خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم زیر نظر من است؛

پنجعلی: پرسپولیس امسال با دایی هر دو جام را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۲۱

طبق شرح وظایفی که تعیین شده مدیر تیم فوتبال تقریبا همان قائم مقام باشگاه است و سرپرستی تیم فوتبال هم زیر نظر مدیر تیم خواهد بود.

مدیرتیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم امسال با علی دایی هر دو جام حذفی و لیگ برتر را به خود اختصاص خواهد داد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما صبح و بعداز ظهر تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری می کنیم و تیم هم تقریبا به یک آمادگی 50 درصدی رسیده و در ادامه و تا آغاز مسابقات لیگ برتر به آمادگی کامل خواهد رسید. تیم ما چند روز پیش یک دیدار دوستانه هم با استقلال خوزستان برگزار کرد که خوشبختانه با پیروزی شاگردان دایی خاتمه یافت.

وی افزود: خوشبختانه پرسپولیس امسال به شکل کاملا حرفه ای بسته شده و تلفیق جوانان با انگیزه و بازیکنان باتجربه شرایط بسیار خوبی پیش پای این تیم قرار داده و فکر می کنم این تیم بتواند در مسابقات لیگ برتر امسال بسیار بهتر از لیگ گذشته بازی کند.

پنجعلی با اشاره به اینکه پرسپولیس امسال با علی دایی یک جام قطعا خواهد گرفت، اظهار کرد: شخصا به عنوان یک کسی که همه اتفاقات را سعی می کنم با واقعیت بسنجم ایمان دارم که پرسپولیس امسال با علی دایی یک جام خواهد گرفت و اگر قدری شانس هم همراه‌مان باشد حتی می‌توانیم هر دو جام حذفی و لیگ برتر را به خود اختصاص دهیم.

وی در ادامه به بحث در رابطه با علت جدایی علی کریمی پرداخت و گفت: کریمی بازیکن بزرگی است و واقعا از جمله نوادر فوتبال ماست که در اروپا و چند باشگاه آسیایی هم بازی کرده است. شاید هر مربی آرزوی داشتن چنین بازیکنی را داشته باشد اما باید به کادر فنی هم حق دهیم بازیکنان خود را براساس برنامه‌ای که در ذهن دارد انتخاب کند.

پنجعلی در واکنش به این موضوع که گفته می شود بحث جدایی کریمی ریشه در اختلافات گذشته او با علی دایی دارد اظهار کرد: به نظرم این گونه نیست. خود کریمی پیش از این که به تیم تراکتورسازی برود اعلام کرد که حاضر است در پرسپولیس بماند اما علی دایی از آنجا که فکر می‌کرد شاید در طول فصل نتواند به طور مداوم از علی کریمی استفاده کند و شان او تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرد صلاح دانست که این بازیکن در تیم دیگری به فوتبالش ادامه دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ابتدا بحث سرپرستی شما در پرسپولیس مطرح شد و بعدها به عنوان مدیر این تیم منصوب شدید گفت: در ابتدا قرار بود من سرپرست پرسپولیس باشم و حتی روی نیمکت هم بنشینم اما بعدا فکر کردم که شاید دایی در انتقال برخی امور سرپرستی به من معذب باشد، به همین خاطر بعد از جلسه ای که با رویانیان گذاشتیم قرار شد من مدیر تیم فوتبال باشم.

پنجعلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه مدیر تیم فوتبال پرسپولیس دقیقا قرار است چه کاری انجام دهد، گفت: طبق شرح وظایفی که تعیین شده مدیر تیم فوتبال تقریبا همان قائم مقام باشگاه است و سرپرستی تیم فوتبال هم زیر نظر مدیر تیم خواهد بود. به نظرم جایگاه‌ها در پرسپولیس اصلا مهم نیست و بهتر است اگر کسی در پستی قرار گرفته تلاش کند به این باشگاه کمکی کند.

وی در پایان در رابطه با بحث برکناری رویانیان هم گفت: این مساله‌ای است که از چندی پیش مطرح شده و هنوز هم ادامه دارد شخصا معتقدم که در این شرایط که دولت دارد عوض می شود و قرار است وزیر جدید به روی کار بیاید برکناری مدیرعامل یک باشگاه کاری عاقلانه نیست و بهتر است قدری منطقی تر در این خصوص عمل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز