خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی تراکتورسازان؛

مجید جلالی به دنبال تاکتیک‌های تازه

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۴۶

به دنبال هماهنگی مسایل تاکتیکی تیم هستیم/ تشویق تراکتورسازان توسط کشتی‌گیران و ووشوکاران/ محسن دلیر اختصاصی تمرین کرد.

ایلنا: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خود را برای بازی لیگ بر‌تر آماده می‌کند.

به گزارش ایلنا، مربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص آخرین وضعیت اردوی این تیم گفت: چهارشنبه بعد از تمرین ساعت ۱۰ صبح در زمین فجر عاشورا با پرواز ساعت ۱۷:۴۰ جهت انجام سه دیدار تدارکاتی به تهران آمدیم، ولی متاسفانه یکی از بازی‌هایمان به دلیل لغو اردوی تیم داماش در تهران حذف شد ولی در تلاش هستیم برای روز آخر اردو یک بازی تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری مهیا نماییم تا با هماهنگی بازیکنان با یکدیگر شروعی قدرتمند در لیگ بر‌تر داشته باشیم.

باغ آبادی در خصوص هدف اصلی این بازی‌ها گفت: ما به دنبال هماهنگی مسایل تاکتیکی تیم هستیم و در این بازیهای و تمرینات تاکتیک‌های مختلفی را بکار می‌بریم تا به نتیجه مطلوب مدنظر کادرفنی دست پیدا کنیم، ما عملکرد بعضی بازیکنان را در پستهای مختلف ارزیابی می‌کنیم تا به انسجام و وحدت تاکتیکی برسیم.

وی تقاوت دو اردوی تهران و سرعین را در اهداف اردو عنوان کرد و افزود: ما در سرعین با دو هدف عمده تمرین کردیم، یک: کسب آمادگی جسمانی در بعد کارهای هوازی به موازات کارهای تاکتیکی و دومین مورد شناخت از روحیات همدیگر بود که تقریبا به خواسته‌های خود نیز رسیدیم ولی در اردوی تهران بیشتر بر روی بازیهای تدارکاتی تمرکز کردیم و بیشترین تلاش ما در جهت ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان در زمین مسابقه بود.

 

محسن دلیر اختصاصی تمرین کرد

محسن دلیر که مدتی است با مصدومیت جزیی دست و پنجه نرم می‌کند به صورت اختصاصی با دکتر مولایی تمرین کرد. این تمرین که بیشتر به نرم دوی دور زمین اختصاص داشت تا اواخر زمان تمرین امروز ادامه داشت. دکتر مولایی در خصوص زمان تقریبی بهبودی این بازیکن گفت: با MRI که از این بازیکن گرفتیم خوشبختانه مشکل خاصی نیست و تا آخر هفته می‌تواند به تمرینات عمومی تیم باز گردد.


تشویق تراکتورسازان در تمرین توسط کشتی‌گیران و ووشوکاران

تراکتورسازان با حضور در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تمرینات خود را ادامه داد. در این تمرین همه بازیکنان به جز محسن دلیر که به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد حضور داشتند. در این نوبت تمرین باز کارهای دفاعی در دستور کار قرارداشت و بازیکنان به پرس در فضاهای بسته پرداختند. از حاشیه‌های جالب این تمرین می‌توان به حضور ووشو کاران و کشتی‌گیران ملی‌پوش اشاره کرد که در حاشیه زمین به دوی نرم می‌پرداختند. این ورزشکاران در لحطاتی هم به سر دادن شعار و تشویق تیم تراکتورسازی پرداختند که از آن جمله می‌توان به شعار تراکتور قهرمان می‌شه، خدا می‌دونه که حقشه، به لطف یزدان و بچه‌ها تراکتور قهرمان می‌شه... اشاره کرد.

 

کارگاه بدنسازی در فوتبال پایه

کارگاه بدنسازی در فوتبال پایه در محل آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی با شرکت مربیان تیم‌های پایه باشگاه در ۱۲ تیرماه با تدریس سعید نیکو خصلت رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. در این کلاس مربیان با آخرین دستاوردهای علمی و عملی در زمینه نقش امادگی جسمانی در فوتبال پایه آشنا خواهند شد.

 

کارهای تدافعی برنامه جلالی

تمرین نوبت صبح تراکتورسازان با انجام نرم دوی شروع شد و سپس با انجام حرکات کششی بدن بازیکنان آماده انجام تمرینات شدند. در این تمرین که با حضور همه بازیکنان برگزار شد بیشتر بر روی کارهای تدافعی تمرین شد و جلالی مرور دستورات تدافعی را در دستور کار خود قرار داده بود دروازبان‌ها هم زیر نظر مصطفی سفال منش مربی دروازبان‌های تراکتورسازی تمرینات خود را ادامه دادند. این تمرین که بمدت ۶۵ دقیقه انجام شد با شور و نشاط بسیار بالایی همراه بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز