خبرگزاری کار ایران

افشین تکلیفش را با خودش روشن کند؛

سعداوی: تیم قدرتمندی برای فصل آینده می‌سازیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۷۲

ما بدنبال این هستیم که در حداقل زمان به بهترین عملکرد برسیم. ما بدنبال بهره جستن از تولیدات خودمان هستیم و سعی می کنیم اگر کم و کاستی در ترکیب خود داریم از همان بازیکنان باشگاه فولاد استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که فولاد سال آینده نیز با قدرت در هر سه جام حضور خواهد یافت.

نعیم سعداوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان برای لیگ سیزدهم گفت: از آنجا که فولاد قرار است فصل آینده در سه جام بجنگد قطعا نیازمند به یک پانسیل خوب است و ما بدنبال این هستیم که یک تیم خوب و قدرتمند ببندیم. ما تاکنون دو بازیکن با نام بذرلو و جعفری را از صبا و سپاهان گرفته ایم و قطعا دو بازیکن برزیلی هم به ترکیب ما اضافه خواهد شد.

 وی افزود: البته ما بدنبال این هستیم تا از داشته های فصل قبل خود استفاده کرده و آن ها را حفظ کنیم. خوشبختانه منهای آرش افشین قرارداد بازیکنان ما تمدید شده و سعی می کنیم در پست هایی که نیاز داریم تیم خود را ترمیم کنیم.

 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه این تیم پیش از این سابقه حضور در آسیا را دارد گفت: باشگاه فوتبال بدنبال یک کار ریشه ای و پایه ای است و با توجه به کارهای پایه ای که در طول چند سال گذشته انجام داده همواره سعی کرده بازیکنان جوانی را به فوتبال کشور تزریق کند که از آن جمله می توان به افشین، جماعتی و بختیار رحمانی اشاره کرد.

 وی افزود: ما بدنبال این هستیم که در حداقل زمان به بهترین عملکرد برسیم. ما بدنبال بهره جستن از تولیدات خودمان هستیم و سعی می کنیم اگر کم و کاستی در ترکیب خود داریم از همان بازیکنان باشگاه فولاد استفاده کنیم.

 سعداوی در رابطه با شرایط آرش افشین برای بقا در فولاد گفت: افشین تکلیفش را خودش باید با خودش روشن کند ما خواهان ادامه همکاری با او هستیم و دوست داریم او در تیم ما بماند. طبق آن چیزی که فرکی به عنوان سرمربی گفته تیم فوتبال فولاد تا زمانی که جایگزین خوبی برای آرش افشین جذب نکرده این بازیکن می تواند آمادگی خود را برای ادامه همکاری با ما اعلام کند.

وی در پایان در رابطه با بحث و شایعه حضور علی کریمی در فولاد خوزستان گفت:‌ما به این بازیکن پیشنهاد دادیم و اعتقاد داریم که علی کریمی یکی از بزرگترین بازیکنان ایران است و البته حال که به فولاد نیامده ما برای او در هر کجایی که باشد آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز