خبرگزاری کار ایران

۹۰دقیقه تا جام جهانی؛

کلید موفقیت در دستان کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۱۵

کروش باید آرامش داشته و اعتماد به نفس لازم را از کنار زمین به بازیکنان منتقل کند. او نشان داده در کنار زمین استاد بازی روانی و یک حرفه ای به تمام معنی است.

کی‌روش باید آرامش داشته و اعتماد به نفس لازم را از کنار زمین به بازیکنان منتقل کند. او نشان داده در کنار زمین استاد بازی روانی و یک حرفه‌ای به تمام معنی است.

کی‌روش جنگ روانی قبل از بازی را نیز از کره‌ای‌ها برده، می‌تواند با تفکراتش ایران را از این بازی سربلند بیرون اورد وخودش را به عنوان یک اسطوره در دل ایرانیان جا کند.

به احتمال بسیار زیاد تیم ملی در این بازی با همان سیستم 4-2-3-1 به میدان می‌رود. هنگامی که مالکیت توپ را در اختیار نداریم باید در زمین خودمان جمع شویم، وقتی صاحب توپ شدیم با استفاده از ضد حمله واستفاده از سرعت (قوچان‌نژاد و خلعتبری) به فکر ضربه زدن به دروازه کره باشیم. البته باید خیلی هوشیار و حساب شده عمل کنیم.

به نظر من باید در 15 دقیقه اول بازی سرعت کره را بگیریم و گل نخوریم تا ریتم بازی تیمی ما بهم نخورد، در  15 دقیقه دوم به فکر حفظ توپ و در 15 دقیقه پایانی نیمه اول با استفاده از ضربات شروع مجدد به فکر ضربه زدن به دروازه کره‌ای‌ها باشیم و در نیمه دوم با توجه به اتفاقات نیمه اول استراتژی مناسب را در زمین پیاده کنیم.

تیم کره که صعودش قطعی شده، فقط برای تلافی شکست بازی رفت در تهران به میدان می‌آید. یکی از نقاط بسیار مثبت تیم کره، استفاده از ضربات مستقیم و ضربات سر است.  ارسال‌های بسیار خطرناک بازیکنان کره. آنها در بازی رفت در تهران هم این را چند بار به ما نشان دادند. کره سرزن‌های خوبی دارد، حتی روی یکی از این ارسال‌ها ضربه سر یک بازکن کره‌ای به تیرک ما خورد.

افکار تاکتیکی کی‌روش در فاز دفاعی باید خوب عمل کند و هماهنگی‌های لازم، ارتباط عملی و کلامی بین بازیکنان برقرار شود تا حریف نتواند از فضاهای خط دفاعی ما استفاد کند. همچنین ما نباید خطا و کرنر زیاد به کره دهیم.

سیامک محمدبیگی

بازیکن سابق ذوب آهن اصفهان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز