خبرگزاری کار ایران

اوساسونا ۲برابر استقلال پول می‌داد؛

نکونام: از استقلال می‌روم/ اینجا فقط دروغ شنیدم

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۳۸

بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلالی‌ها تا 2 روز آینده به تعهدات مالی خود عمل نکنند از آنها شکایت می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که فصل آینده از این تیم خواهد رفت.

جواد نکونام در پایان بازی با الشباب امارات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: هم از لحاظ مالی و هم فنی بیشترین فشارها بر روی بازیکنان بود. متاسفانه هر چقدر ساکت‌تر باشی بدتر است. در شخصیت من این نیست که دنبال پولم بدوم.

وی ادامه داد: اگر علی فتح‌الله‌زاده تا فردا جواب تلفنم را ندهد از استقلال شکایت می‌کنم. من از قرارداد 2 میلیون و 200 هزار یورویی اوساسونا چشم پوشیدم و به عشق استقلال به این تیم آمدم، با این حال تمام باشگاه با من بد کردند. اگر مجبور بشوم خیلی از واقعیت‌ها را می‌گویم.

نکونام اظهار داشت: اتفاقاتی در باشگاه استقلال افتاده که حتی خجالت می‌کشم آن را بیان کنم. بی نظمی و بی انضباطی در استقلال موج می‌زند و اگر بگویم خودم را کوچک کرده‌ام. برای خودم خوشحالم که به عنوان یک استقلالی در این تیم به هدفم رسیدم اما استقلال تیمی نبود که فکر می‎کردم.

کاپیتان تیم ملی در ادامه گفت: کسانی که روی طبق من را می‌خواستند وسط فصل دشمنم شدند. فقط دروغ شنیدم. مدیرعامل تیم جلوی پدر و مادرم با قسم من را برد استقلال اما بعد از آن همه چک‌ها برگشت خورد.

وی ادامه داد: اگر می‌رفتم قطر و امارات زیر 10 میلیارد پول نمی‌گرفتم اما با یک میلیارد و 750 میلیون به استقلال آمدم و تا به حال فقط 55 درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده‌ام. من فصل بعد 100 درصد از استقلال جدا می‌شوم. به من می‌گویند اگر پولت را می‌خواهی برو آدم فلانی باش. من خودم دنبال این هستم که دیگران آدمم شوند.

نکونام در ادامه متذکر شد: اهل بازار گرمی نیستم و با هیچ باشگاهی هم تا به الان صحبت نکرده‌ام اما اولویتم جدایی از استقلال است. تا چند روز آینده اگر اوضاع درست نشود حرف‌هایی را می زنم تا مردم بفهمند کی‌ها چکاره هستند. موقعی که استقلال در امجدیه بازی می‌کرد من می‌رفتم و این تیم را تشویق می‌کردم اما الان حقم را نمی‌دهند. این پول اگر حق من باشد پای آن می‌ایستم و آن را می‌گیرم و احتیاجی هم نیست آدم فلانی شوم.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا به پرسپولیس می‌روی یا نه؟ گفت: نمی‌دانم. من با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام و اهل بازار گرمی هم نیستم اما قطعا در استقلال هم نمی‌مانم. تا دو روز دیگر صبر می‌کنم تکلیفم روشن شود. در غیر این صورت حرف‌هایی می‌زنم که مردم بدانند در استقلال چه می‌گذرد. من از بچگی عاشق این تیم بودم و روی سکوها برای استقلال دست زدم و گریه کردم.

وی در پاسخ به این سوال که فتح‌الله‌زاده در حال حاضر در آذربایجان به سر می‌برد، گفت: به هر حال پیدایش می‌شود. من از هفته پنجم به این طرف یک هزار تومانی هم ندیدم اما خیلی‌ها با رابطه توانستند پول بیشتری بگیرند. نوش‌جانشان اما من اهل رابطه نیستم و نمی‌توانم با این اتاق و آن اتاق رفتن پولم را بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز