خبرگزاری کار ایران

در فاصله یک روز به فینال جام حذفی؛

باشگاه سپاهان از رویانیان شکایت کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۳

باشگاه سپاهان در فاصله یک روز به فینال جام حذفی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه سپاهان در فاصله یک روز به فینال جام حذفی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه باشگاه سپاهان آمده است: ضمن احترام به هواداران و پیشکسوتان بزرگ باشگاه محترم پرسپولیس تهران و عذرخواهی از آنان مجبور به شکایت از آقای محمد رویانیان به کمیته انضباطی به دلیل تهمت ها و اظهارات بی سند و مدرک اخیرشان در رسانه ملی و در برنامه ورزش و مردم هستیم.

دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس دو فرزند مکتب همیشه جاوید شاهین هستند، اما آقای رویانیان با سخنان بی استناد و نسنجیده خود ما را مجبور به این شکایت می کنند و روابط دو باشگاه کهن را خواسته یا ناخواسته تیره و تار می نمایند.

آقای رویانیان در حالی که فصل قبل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کوران مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا بود با بازیکنان ما شخصا در حال مذاکره بود و ما نیز اعتراضی به اقدام ایشان نکردیم، این بار بدون هیچ استنادی از مذاکره سپاهان با بازیکنان پرسپولیس سخن می گوید. مدیرعامل محترمی که همیشه شعار رعایت مباحث اخلاقی و فرهنگی در ورزش سر می دهد چطور این گونه بدون هیچ مدرک و سندی این سخنان را در رسانه ملی مطرح کند و به سایرین تهمت می زند.

آقای رویانیان! باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با هیچ کدام از بازیکنان شما مذاکره نکرده و اطمینان داشته باشید سخنانی که بر زبان آوردید هیچ پایه و اساسی نداشته است.

آقای محمد رویانیان از آتش زدن نمایندگی پرسپولیس در اصفهان سخن گفته است و شاید سعی نموده اند با استناد به این موضوع در آستانه دیدار فینال جام حذفی خواسته یا ناخواسته برای سپاهان حاشیه سازی نمایند. یک بار دیگر به ایشان یادآور می شویم که طبق اعلام هیئت فوتبال استان اصفهان باشگاه پرسپولیس در این استان هیچ نمایندگی ندارد و نامه ای از باشگاه پرسپولیس مبنی بر معرفی نمایندگی در اصفهان به هیئت فوتبال ارسال نشده است.

متاسفیم که در آستانه دیدار دو تیم در فینال جام حذفی این سخنان را بر زبان آوردید و ما نیز مجبور به پاسخگویی و شکایت شدیم. ای کاش یاری می نمودید با آرامش و به دوری از حاشیه ها ی کاذب به استقبال این دیدار می رفتیم.

صحبت های شما در این برهه و در آستانه دیدار حساس فینال جام حذفی ما را نگران کرده است. در حالی که همه چیز برای برگزاری یک دیدار جوانمردانه همراه با همکاری ما برای مراسم خداحافظی به یاد ماندنی اسطوره فوتبال کشورمان مهدی مهدوی کیا آماده شده بود صحبت های شبهه برانگیز شما دو روز مانده به دیدار فینال جای نگرانی و تامل دارد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای دفاع از حقوق خود از حضرتعالی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کند و لازم است تا با مدرک و سند پاسخگوی اظهاراتتان باشید. اطمینان داشته باشید اگر در کمیته انضباطی محرز شود که حتی یک نفر از باشگاه سپاهان با بازیکنان شما مذاکره ای داشته است این باشگاه با وی برخورد و در رسانه ها از شما و باشگاه پرسپولیس عذرخواهی می کند و چنانچه ثابت شد که صحبت های شما اشتباه و به دور از واقعیت بوده تصمیم بگیرید که در گفتارتان تجدید نظر نمائید و به دیگران بدون مدرک تهمت نزنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز