خبرگزاری کار ایران

استقلال باید تا آخرین لحظه بجنگد؛

دین‌محمدی: قلعه‌نویی اهل تبانی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۲

هنوز باید از ناحیه سپاهان احساس خطر کرد چراکه این تیم برنامه بسیاری برای قهرمانی در لیگ امسال داشته و قطعا تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف خود تلاش خواهد کرد.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال بحث مذاکره قلعه‌نویی با بازیکنان سپاهان و استقلال را شایعه و حاشیه سازی برای این تیم خواند.

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال، گفت: من اعتقاد دارم هنوز لیگ تمام نشده و استقلال باید تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدفش بجنگند. هنوز فراموش نکرد‌ه‌ام 10 سال پیش را که استقلال برای قهرمانی تنها به یک تساوی مقابل ملوان نیاز داشت ولی نتوانست یک امتیاز از زمین انزلی بگیرد تا پرسپولیس در تهران و در عین ناباوری قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شود.

وی ادامه داد: هنوز باید از ناحیه سپاهان احساس خطر کرد چراکه این تیم برنامه بسیاری برای قهرمانی در لیگ امسال داشته و قطعا تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف خود تلاش خواهد کرد. فوتبال ورزش بدون رکوردی است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نباید به نتایج سایر تیم‌ها توجهی داشته باشیم گفت: استقلال در این برهه بسیار مهم فقط باید روی کار خودش تمرکز کند و در دو دیداری که مقابل فولاد و داماش گیلان دارد سه امتیاز گرفته و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: خوشبختانه ما با داماش در جریان آخرین هفته در تهران بازی داریم و می‌توانیم در حضور هواداران پرتعدادمان از سد این تیم گذشته و جشن قهرمانی مان را در استادیوم آزادی برپا کنیم.

دین‌محمدی در رابطه با شایعه مذاکره امیر قلعه نوعی با چند بازیکن سپاهان و فولاد قبل از بازی با این تیم ها گفت: این از آن دست شایعاتی است که برخی تنها با هدف ایجاد حاشیه در تیم های بزرگ مطرح می کنند. امیر قلعه نوعی چند سال است در فوتبال ایران مربیگری می کند و سابقه چند بار قهرمانی را دارد. او اهل تبانی و مذاکرات اینچنینی نیست. مطمئن باشید چنین چیزی وجود ندارد و طرح این موضوعات تنها موجب به قهقهرا رفتن فوتبال مان می شود و اصلا حرفه ای نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع تبانی در لیگ برتر و لیگ های پایین تر وجود دارد، گفت: به نظرم طرح این موضوعات جز حاشیه چیزی نیست. این حاشیه‌ها علاوه بر کیفیت فوتبال باشگاهی افت فوتبال ملی را هم سبب می شود و نهایتا فوتبال ایران را از شرایطی که اکنون دارد هم عقب تر خواهد برد. آن چیزی که من در این چند سال در فوتبال دیده ام اینکه هیچ بازیکنی چنین موضوعاتی در ذاتش نیست و بهتر است این قبیل مباحث در فوتبال کشور مطرح نشود.

آنالیزور استقلال در رابطه با شایعه اختلافات قلعه‌نوعی و مجیدی گفت: من این موضوع را تکذیب می کنم چرا که این دو هر روز سر تمرین در کنار هم هستند و مشکلی هم با هم ندارند.اینکه مجیدی در ترکیب استقلال قرار نمی گیرد موضوعی است که به کادر فنی و تفکرات امیر قلعه نوعی برمی گردد و مربوط به اختلافات آنها نیست.

وی در پایان در باره شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی هم گفت: پرسپولیس با توجه به اینکه میزبان این دیدار است شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت اما سپاهان تیم دست و پا بسته ای نیست و می تواند پرسپولیس را از رسیدن به عنوان قهرمانی باز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز