خبرگزاری کار ایران

در نشست تاج و رغبتی مطرح شد؛

از سازمان لیگ و حرفه ای شدن باشگاه ها حمایت کامل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۴

علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان عضو اسبق کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امروز عصر در سازمان لیگ با مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا،به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان عضو اسبق کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امروز عصر در سازمان لیگ با مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که به مدت ۳ ساعت در دفتر مهدی تاج برگزار شد، علی کاظمی دبیر، محمدرضا کسرایی مدیر روابط بین الملل، سهیل مهدی کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه ای و حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ حضور داشتند.

رغبتی در این نشست اظهار داشت:در حال تدوین آئین نامه استانداردهای ورزش حرفه‌ای در ۶ رشته ورزشی پرطرفدار فوتبال، والیبال، بسکتبال، سواری کاری، تنیس و اتومبیرانی هستیم. به همین دلیل هم نشستی با مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ برگزار کردیم تا از تجارب آنها استفاده کنیم. می‌خواهیم سازمان لیگ و فدراسیون‌ فوتبال الگوی دیگر فدراسیون‌ها در ورزش حرفه‌ای شوند.

وی افزود: نظام جامع باشگاهداری در فوتبال تدوین شده و در کمیسیون فرهنگی مجلس تحت بررسی است که اگر تصویب شود می‌تواند به خصوصی سازی و حرفه‌ای شدن ورزش ایران کمک شایانی نماید.

رغبتی تصریح کرد: الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حرفه‌ای شدن فوتبال ایران بسیار مفید بود و وظیفه ذاتی ما حمایت از باشگاه‌هایی است که در مسیر حرفه‌ای شدن قدم برمی دارند. برای ماندن در سطح اول فوتبال آسیا باید به روز و پیشرو باشیم و به جای مقابله با وضعیت جدید باید خلق آینده را پیش بگیریم. به قول خواجه نظام المک مقابل تاریکی باید شمع روشن کنیم نه شمشیر بکشیم

رغبتی در مورد رابطه اش با سازمان لیگ گفت: رابطه تنگاتنگ و صمیمانه‌ای با سازمان لیگ داریم و تلاش می‌کنیم رابطه برنده برنده با سازمان لیگ داشته باشیم و بتوانیم تجارب و دانش انباشت شده در وزارت ورزش را به سازمان لیگ منتقل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز