خبرگزاری کار ایران

بازیکنان پرسپولیس تعصب یاد بگیرند؛

احمد جاسمیان: تهدیدهای رویانیان بچه‌گانه است!

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۳۲

رویانیان می‌گوید من دیگر در لیگ برتر شرکت نمی‌کنم؛ شرکت نکن، مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ آسمان به زمین می‌آید؟ این قبیل صحبت‌ها بچه‌گانه است و زیبا نیست. رویانیان به دلیل اینکه ورزشی نیست چنین حرف‌هایی می‌زند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بچه‌گانه خواندن تهدید محمد رویانیان مبنی بر کناره‌گیری از لیگ برتر و جام‌حذفی گفت: رویانیان به جای این کارها اوضاع و احوال باشگاه را درست کند.

حمید جاسمیان در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: رویانیان برود کمیته فنی را درست کند. ستاره‌های ایران را در تیم خودش جمع کرده، اما حتی نمی‌تواند مقابل آلومینیوم انتهای جدولی به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: اطرافیان رویانیان همگی پولکی هستند و مطمئن باشید تا هنگامی که پولی در کار است، یکسری اعضای کمیته فنی اطراف رویانیان هستند و گرنه دو روز قبل دست یاری با حبیب کاشانی می‌دادند. ما الان چیزی که در بین بازیکنان و مدیران باشگاه و حتی مربیان فعلی پرسپولیس نمی‌بینیم، بحث تعصب است.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به فوت گنجاپور یکی از بازیکنان قدیمی این تیم گفت: تا وقتی زنده بود حتی از دادن یک نیم سکه به آن مرحوم خودداری کردند، اما حالا که فوت کرده پیامک می‌دهند به اهالی فوتبال و حتی خود من که او(گنجاپور)یکی از پیشکسوتان پرسپولیس بوده و یاد او را گرامی می‌دارند، در حالیکه تا زنده بود کسی سراغ او رانمی‌گرفت.

جاسمیان با اشاره به کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: این چه کمیته‌ای است که یکی از اعضایش به بافت یزد می‌رود؟ یکی به داماش گیلان می‌رود؟ این‌ها چگونه کمیته فنی هستند که با پول به راحتی پرسپولیس را رها کرده و به تیم دیگری می‌روند؟

وی همچنین درخصوص اظهارات رویانیان بعد از دیدار مقابل آلومینیوم که اعلام کرده به دلیل اشتباهات داوری از لیگ کناره‌گیری خواهد کرد، گفت: یعنی چه که می‌خواهم پرسپولیس از لیگ کنار برود؟ او باید تیم خودش را سر و سامان بدهد تا گل بزند. انصاری‌فرد مقابل دروازه خالی توپ را به بیرون می‌زند که واقعا شرم‌آور است، در مقابل تیم آلومینیوم که در انتهای جدول است از این تیم مساوی می‌گیرد. آقای سرمربی؛ آقای بازیکن؛ خجالت نمی‌کشید مقابل این تیم مساوی می‌کنید؟ در حالیکه 8 ملی‌پوش در ترکیب دارید و بازیکنان شما میلیارد میلیارد پول گرفته‌اند.

وی افزود: رویانیان می‌گوید من دیگر در لیگ برتر شرکت نمی‌کنم؛ شرکت نکن، مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ آسمان به زمین می‌آید؟ این قبیل صحبت‌ها بچه‌گانه است و زیبا نیست. رویانیان به دلیل اینکه ورزشی نیست چنین حرف‌هایی می‌زند در حالیکه نباید احساسی عمل کند. فوتبال بازی مردانه است و باید جنگید تا قهرمان شد.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه برای اول و دومی می‌جنگید اما در حال حاضر توانسته به زور از رتبه یازدهمی به رتبه پنجم یا ششمی برسد. اوضاع مربیان، سرپرستان و کمیته فنی پرسپولیس را می‌بینید که چه شلم و شوربایی شده است. بازیکنان پرسپولیس تعصب را از کشتی‌گیران آزاد کشورمان یاد بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز