خبرگزاری کار ایران

محمد حسین علیزاده:

گروه آموزشی آسیا ویژن در آکادمی تشکیل می‌شود

کد خبر : ۴۶۴۲۶

جلسه مسئولین فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال به منظور بررسی برنامه های ویژن آسیا و ایران فردا بعدازظهر برگزار می‌شود.

رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: جلسه مسئولین فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال به منظور بررسی برنامه های ویژن آسیا و ایران فردا بعدازظهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد حسین علیزاده با بیان این مطلب گفت: نشستی با حضور کفاشیان، محمد نبی، احسانی، اصفهانیان و عاقلی بعدازظهر فردا در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود که در این جلسه بررسی برنامه‌های سال 92 کمیته ویژن را در دستور کاری خود داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای برنامه های ویژن به طور کامل به ایران واگذار شده، ما قصد داریم تا با ایجاد گروه آموزشی در آکادمی ملی فوتبال شرایط خوبی را برای عملی شدن برنامه‌های خود فراهم کنیم. در واقع با تشکیل این گروه، برنامه‌های آموزشی، نظارت و کنترل بر فعالیت‌های ویژن صورت خواهد گرفت و به طور جدی‌تر کارهای مد نظر ویژن را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص برگزاری جلسه اعضای ایرانی عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این نشست نیز بعد از ظهر فردا ساعت 14:00 در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد و اعضا درخصوص برنامه‌های مربوط به کمیته‌های مختلف AFC بحث و بررسی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز