خبرگزاری کار ایران

صلاح نبود امیر پسرش را بازی می‌داد؛

ورمزیار: قلعه‌نویی بداند حاشیه‌ها شخصیتش را خراب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۶۷

قلعه‌نویی باید بداند استقلال هواداران و صاحبان زیادی دارد و صاحبان آن هواداران هستند. نمی‌توانیم سر خود در این باشگاه کاری انجام دهیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص ضرب و شتم یک هوادار استقلال در حاشیه دیدار دوستانه این تیم مقابل پیکان گفت: امیر قلعه‌نویی بداند استقلال صاحبان زیادی دارد و هواداران صاحبان اصلی آن است و نمی‌تواند به تنهایی در این باشگاه تصمیم‌گیرنده باشد.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: هواداران سرمایه‌های واقعی استقلال هستند، یعنی اگر من ورمزیار و حتی بزرگتر از من خود قلعه‌نویی اسم و رسمی پیدا کردیم با حمایت همین هواردان بود. من در جریان ضرب و شتم یک هوادار توسط اطرافیان قلعه‌نویی نبودم چراکه در تبریز هستم اما از طریق برنامه 90 و خبرنگاران متوجه شدم.

وی ادامه داد: شنیده‌ام آن هوادار به دلیل بازی کردن پسر قلعه‌نویی در ترکیب تیم استقلال معترض شده و من هم به عنوان یک پیشکسوت این باشگاه بازی کردن پسر قلعه‌نویی را تایید نمی‌کنم و استفاده کردن از او در ترکیب استقلال را به صلاح نمی‌بینم اما قلعه‌نویی باید سعه صدر بیشتری مقابل اعتراض آن هوادار می‌داشت تا این جریانات به راه نمی‌افتاد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی باید بداند استقلال هواداران و صاحبان زیادی دارد و صاحبان آن هواداران هستند. نمی‌توانیم سر خود در این باشگاه کاری انجام دهیم.

ورمزیار تاکید کرد: من از طرف باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم در رأس آن امیر قلعه‌نویی از آن هوادار مضروب عذرخواهی می‌کنم. قلعه‌نویی هم بداند باید از مسائل حاشیه‌ای دور شود چراکه این موضوع او را خراب خواهد کرد و درگیری‌هایی که اطرافیان او ایجاد می‌کنند باعث می‌شود از مسائل فنی عقب بمانیم.

وی درخصوص بی‌احترامی حنیف عمران‌زاده به یک خبرنگار گفت: بی‌احترامی به هر شخص و هر فردی که در هر لباسی باشد پسندیده نیست و هر فردی شخصیت خود را دارد که باید آن شخصیتش از سوی افراد مختلف حفظ شود. خبرنگاران هم برای پوشش خبرهای خوب یا بد باشگاه به سر تمرین می‌روند. در این میان بازیکنان به ویژه عمران‌زاده باید احترام آنها را داشته باشد.

ورمزیار تاکید کرد: عمران‌زاده در گذشته سابقه مشابه چنین درگیری‌هایی را با پیشکسوتان و مدیران استقلال داشته و همین موضوع باعث شده بود در مسائل فنی او تاثیر بگذارد اما در مقطعی از این حاشیه‌ها دور شد و توانست مرد اول خط دفاعی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز