خبرگزاری کار ایران

سرمربی پرسپولیس آب پاکی را روی دست قرمزپوشان ریخت

گل‌محمدی: باید بدون کریمی به دربی فکر کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۸۸

شاید خبر سخت و تکان‌دهنده‌ای باشد اما باید قبول کنیم که بدون کریمی باید به دربی 76 فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به بازیکنان گفت: شاید خبر سخت و تکان‌دهنده‌ای باشد اما باید قبول کنیم که بدون کریمی باید به دربی 76 فکر کنیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای با بازیکنان پرسپولیس در خصوص دربی 76 اظهار داشت: من همیشه معتقدم که نتیجه دربی در چارچوب زمین مشخص می‌شود و هر تیمی که آرامش داشته باشد، در روز دربی بهترین تصمیم‌ها را در زمین می‌گیرد.

وی افزود: شاید سخت و دشوار باشد اما ما باید بدون کریمی به دربی 76 فکر کنیم البته علی همیشه در کنار ما هست و به زودی نیز در جمع ما حضور پیدا می‌کند. كریمی هم بسیار ناراحت است اما مصدومیت هیچ موقع خبر نمی‌کند.

وی در خصوص بازیکنان نیز گفت: به تک تک شما بازیکنان و توانایی‌های شما اعتقاد قلبی دارم. تا روز دربی به هیچ چیزی جز بازی فکر نکنید و انشاالله با یک کمک همگانی موفقیت ما در نیم فصل دوم ادامه دار خواهد بود چون باید هواداران را شاد کنیم. مطمئن باشید اگر تلاش کنیم به 3 امتیاز برسیم شما با پتانسیل و توانایی‌هایی که دارید به هدف‌ خود خواهید رسید. امیدوارم که روز جمعه همه با هم بتوانیم یک نتیجه خوب را به دست آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز