خبرگزاری کار ایران

ژوزه مورینیو:

نمی‌خواهم نتایج اخیر رئال را توجیه کنم

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۱۹

اینجا اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم چون اصلا ارزشش را ندارد. بحث انگیزه مطرح است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد که به دنبال توجیه کردن نتایج اخیر رئال نیست چراکه هنوز در ابتدای نیم فصل دوم رقابت‌های لالیگا قرار دارند.

ژوزه مورینیو پس از توقف رئال مادرید مقابل اوساسونا در ورزشگاه رینو د ناوارا  در کنفرانس خبری گفت: آنچه در این بازی رخ داد، همان چیزی بود که 6 یا 7 بازی ابتدایی فصل رخ می‌داد و من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم چون اصلا ارزشش را ندارد.

مورینیو افزود: من در مورد غایبان تیم صحبت می‌کنم هر چند بازیکنانی داریم که یک یا دو ماه مصدوم هستند، به علاوه در مورد محرومان هم بهانه‌گیری نمی‌کنم. من از عملکرد تیم خوشم آمد. بازیکنانی بودند که بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند.

سرمربی رئال ادامه داد: من عادت ندارم از بازیکنان نام ببرم، ولی آلبیول و کوئنترائو شایستگی آن را دارند که از آنها تعریف شود چون مدت‌ها بود به خاطر مصدومیت بازی نکرده بودند. آنها در یک بازی که سطح توقعات در آن بسیار بالا بود به تیم بازگشتند و بازی خوبی را انجام دادند.

وی در مورد عملکرد خط حمله رئال در این دیدار نیز تصریح کرد: خلق موقعیت در رینو د ناوارا آسان نیست، آن هم به خاطر سبک بازی تیم حریف است ولی ما فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم، فرصت‌های خیلی زیادی خلق نکردیم ولی فرصت‌هایی داشتیم.

سرمربی رئال همچنین در مورد فاصله رئال با بارسا در جدول رده‌بندی نیز گفت: نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم، ولی الان تازه در شروع نیم فصل دوم هستیم. اینجا اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم چون اصلا ارزشش را ندارد. بحث انگیزه مطرح است.

مورینیو همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد ایکر کاسیاس نیز متذکر شد: من از عملکرد ایکر مقابل سلتا خوشم آمد. او آن کاری که یک دروازه‌بان باید انجام می داد را انجام داد. مثل یک دروازه‌بان بزرگ رفتار کرد و به تیمش کمک کرد تا به دور بعدی صعود کند. او در بازی مقابل اوساسونا حتی یک بار هم توپ را لمس نکرد. در این دو بازی، تیم ما از نظر دفاعی خوب بود و کاسیاس هم به این مورد کمک کرد. خیلی زود است بخواهم بگویم که آیا او در بازی سه شنبه مقابل والنسیا بازی خواهد کرد یا خیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز