خبرگزاری کار ایران

تیم پزشکی اوضاع را زیر نظر دارد

پرهیزکار: تیم ها با خطر سرماخوردگی روبرو هستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۰۸

خوشبختانه ایران هنوز بازیکن سرماخورده ندارد و بازیکنان در نحوه پوشش هم مراقب هستند.

داود پرهیزگاری گفت: تیم پزشکی اوضاع بازیکنان را به خوبی زیر نظر دارد تا دچارسرماخوردگی نشوند.

به گزارش ایلنا، سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: دمای هوا کاهش شدیدی داشته و سرمای هوا هر روز بیشتر می شود. بارش برف سنگین وجود دارد و در فاصله ای که تیم ها از ورزشگاه ها به هتل و بالعکس منتقل می شوند سرمای هوا باعث سرماخوردگی شدید می شود. به همین دلیل کادر پزشکی اوضاع را به خوبی زیرنظر دارد و داروهای تقویتی در نظر گرفته شده تا بازیکنان سرما نخورند. هر چند برخی بازیکنان تیم ها دچار سرماخوردگی شده اند. خوشبختانه ایران هنوز بازیکن سرماخورده ندارد و بازیکنان در نحوه پوشش هم مراقب هستند و وسایل و البسه لازم زمستانی در اختیار آن ها قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: ما سیم کارت هایی را هم برای کادر و بازیکنان تهیه کرده ایم که البته با مشکلات مخابراتی روبروست و هنوز نتوانسته ایم با ایران ارتباط برقرار کنیم. این سیم کارت ها را دیگر تیم ها در اختیار دارند و آنها هم نمی توانند با کشورهای خود ارتباط برقرار کنند. برف سنگین ارتباط را سخت کرده است و حتی اینترنت هتل هم در وضعیت خوبی نیست و مرتب قطع و وصل می شود و کار خبررسانی رسانه ها و مدیران رسانه ای تیم ها را سخت کرده است.

سرپرست تیم ملی در پایان گفت: با اعلام کمیته برگزاری رقابت ها، ایران جوان ترین تیم مسابقات است و حتی من فکر می کنم با این که اعلام شده بازیکنان تیم های دیگر زیر 18 سال هستند اما برخی از آنها به زیر19 سال هم می خورند. ما بازیکنان 16 ساله داریم و چند بازیکن تیم ما تازه وارد 17 سال شده اند و البته بازیکنان ما انگیزه خوبی دارند تا در این تورنمنت خود را نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز