خبرگزاری کار ایران

لغو اردوهای ملی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد؛

تاج: فوتبال ملی نباید در این برهه ضرر کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۳۰

لغو اردوهای تیم ملی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد و به عوامل دیگری وابسته است. برنده و بازنده‌ای در این ماجرا وجود ندارد و فوتبال ملی نباید در این برهه ضرر کند.

نایب رئیس فدراسیون درخصوص برنامه‌های تیم ملی و سازمان لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در این باره گفت: ماحصل جلساتی که در مورد نحوه لیگ برتر، جام حذفی و اردوهای تیم ملی داشتیم، مقرر شد که 3 کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در ابتدا قرار شد دوشنبه هفته آینده و به دعوت دبیرکل فدراسیون فوتبال، از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری دعوت کنیم تا جلسه مشترکی داشته باشند.

تاج در ادامه گفت: دوم اینکه من فردا عازم AFC هستم و در جلسه‌ای با کشورهای غرب آسیا که مشترکات زیادی از لحاظ برنامه مسابقات داریم پیش از نشست کمیته مسابقات برگزار خواهیم کرد و پیشنهاداتی را درخصوص تقویم رقابت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح می‌کنیم که پس از جمع بندی آن را به کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا روز سه شنبه خواهیم داد.

وی همچنین متذکر شد: این پیشنهادات شامل این است که چون برگزاری رقابت‌های جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا و لیگ های داخلی کشورها باید امسال برگزار شود، پیشنهاد می کنیم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به بعد از جام جهانی موکول شود. البته با توجه به اینکه همین شرایط برای کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا هم وجود دارد، امیدوارم در این زمینه به تفاهم برسند و چون درگیر جام جهانی هستند با این پیشنهاد موافقت کنند و یا اینکه جام باشگاه‌ها از مهرماه شروع شود.

مهدی تاج با اشاره به تشکیل یک کارگروه گفت: اقدام سوم این است که قرار شد کارگروهی متشکل از کاظمی، بهروان و همه دست‌اندرکاران برنامه ریزی رقابت‌ها، تشکیل شود که همه نظرات کارشناسان امر در آن جمع بندی و تصمیم گیری‌هایی انجام شود که درباره برگزاری رقابت‌ها و برای اجرای قوانین، چه معیارهایی را باید مد نظر قرار بدهیم. در نهایت خروجی این 3 اقدام تشکیل کارگروه مشترک، پیشنهادات به کشورهای حاضر در جام جهانی و نشست مدیران عامل با کی روش به هیات رئیسه سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال ارائه تا تصمیم گیری نهایی در مورد آن اخذ شود.

تاج در پایان گفت: بارها گفته‌ایم که می‌توانیم لیگ برتر و جام حذفی تا قبل از 20 فروردین به پایان برسانیم و پس از آن بازیکنان برای برگزاری اردوهای تیم ملی در داخل و خارج از کشور، در اختیار سرمربی تیم ملی باشند. ضمن اینکه همانطورکه قبلا هم گفته بودم لغو اردوهای تیم ملی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد و به عوامل دیگری وابسته است. برنده و بازنده‌ای در این ماجرا وجود ندارد و فوتبال ملی نباید در این برهه ضرر کند و باید از همه نظرات استفاده کرد تا بهترین تصمیم گرفته شود. اما تنها چیزی که باز نمی‌گردد زمان است و همانطور بارها اشاره کرده‌ام اولویت ما تیم ملی کشورمان و لیگ با اقتدار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز