خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه یادگار امام(ره)مشکل خاصی ندارد؛

اسبقیان: هویت تراکتورسازی تبریز با هواداران خود نمود پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۷

تمامی امکانات در استادیوم یادگار امام(ره) در اختیار باشگاه‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز در لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: هویت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با هواداران خود نمود پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد شروین اسبقیان که در نشست هماهنگی میزبانی تیم تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال که با حضور حمید زینی‌زاده مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی، مسئول کانون هواداران باشگاه، نماینده فرمانداری تبریز، اورژانس، اتوبوسرانی، نیروی انتظامی و کار‌شناسان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان تبریز برگزار شد سخن می‌گفت افزود: تمامی امکانات در استادیوم یادگار امام ره در اختیار باشگاه‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز در لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

اسبقیان افزود: تمامی امکانات در یادگار امام(ره) برای لیگ بر‌تر در راستای رضایت‌مندی تماشاگران عزیز و پرشور تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی و معاونین و تلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط آماده بوده و آماده میزبانی و برگزاری شایسته رقابت‌های لیگ بر‌تر همانند ادوار گذشته هستیم. تماشاگران و تیم‌های پرافتخار تراکتور سازی و گسترش فولاد سرمایه‌های گرانبهایی برای ورزش استان و کشور هستند و حضور تماشاگران همواره در یادگار امام ره و تشویق تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد موجب شده تا فوتبال کشور پس از سال‌ها شاهد شور و نشاط خاص و وصف ناپذیری باشد و باید به‌نحو شایسته و مناسب در خدمت تماشاگران فهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بیان داشت: حفظ نظم و امنیت و ایجاد شرایطی فرهنگی و فرهنگ سازی مناسب که بتوان فرهنگ واقعی و اصیل مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی را نشان داد از وظایف مسئولین برگزاری بوده و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تمامی امکانات خود را برای حضور تماشاگران عزیز در یادگار امام در لیگ بر‌تر به کار خواهیم بست.

اسبقیان در خصوص اقدامات عملیاتی و ضربتی در استادیوم یادگار امام ره گفت: در زمان برگزاری رقابتهای لیگ فوتبال جام باشگاههای آسیا عمده مشکلات استادیوم از نظر AFC شامل نور مناسب، تجهیز رختکن‌ها، نصب صندلی‌های جدید، ارتباطات اینترنتی، ترمیم چمن، تعویض نیکمت‌های ذخیره، تعویض تیرهای دروازه و آب شرب انجام یافته و مشکل خاصی در استادیوم وجود ندارد و نیاز است سهولت بیشتری برای استفاده تماشاگران از پارکینگ‌ها انجام گیرد که در صدد رفع این مشکلات هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز