خبرگزاری کار ایران

اتاق فکر و کانون بازنشستگان منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۳

در مراسم هم اندیشی پیشکسوتان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان که در محل نهالستان کوشکن برگزار شد، تشکیل اتاق فکر و کانون بازنشستگان مورد بحث قرار گرفت.

ایلنا: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: تخصیص اتاق ویژه برای بازنشستگان در اداره کل می‌تواند زمینه اطلاع رسانی آن‌ها با بخشنامه‌ها و اخبار مربوط به اداره کل را موجب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ‌ بهمن اسکندری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان امروز با اعلام این خبر گفت: استفاده از تجربیات و توانمندی بازنشستگان در مباحث مربوط به طرح‌ها و ایجاد ارتباط آن‌ها با اداره کل جزو اهداف راه اندازی این کانون است.

به گفته وی، تخصیص اتاق ویژه برای بازنشستگان در اداره کل می‌تواند زمینه اطلاع رسانی آن‌ها با بخشنامه‌ها و اخبار مربوط به اداره کل را موجب شود. اسکندری از بحث تشکیل هیات مدیرهٔ کانون در این جلسه خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم بحث عضوپذیری برای هیات مدیره مطرح و بازنشستگان تصمیم نهایی را به جلسه روز دوشنبه موکول کردند.

وی حفظ منزلت اجتماعی، بهبود معیشت اعضا، فراهم کردن امکانات و تسهیلات رفاهی برای بازنشستگان و خانواده آن‌ها را از اهداف تشکیل این اتاق عنوان کرد و لزوم ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با اداره کل را یادآور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز