خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس:

دوستان و دشمنان به نتیجه انتخابات چشم دوخته‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۳

حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات امروز به عنوان یكی از واجبات بیانگر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف است.

ایلنا: نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بهشهر با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، ضربه مهلكی بر پیكر نیمه جان دشمن فرود آوردند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمدعلی مقیمی روز جمعه اظهار داشت: مردم بهشهر همانگونه که انتظار می‌رفت از ساعات اولیه صبح امروز پای صندوق‌های رای آمده و حماسه ساز شدند.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: دوستان و دشمنان به نتیجه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی چشم دوخته‌اند برهمین اساس باید با مشاركت حداكثری دل یاران خمینی كبیر و رهبر معظم انقلاب شاد و جبهه دین ستیز را نیز ناامید و مایوس كرد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور چشمگیر و هوشمندانه مردم پای صندوق‌های رای باعث می‌شود كه اهداف دشمنان نقش برآب شود و امید، نشاط و آینده‌ای روشن‌تر از گذشته برای انقلاب رقم خواهد خورد.

مقیمی ادامه داد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات امروز به عنوان یكی از واجبات بیانگر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: با اینكه دشمنان پیش بینی كرده بودند نظام جمهوری اسلامی بیشتر از پنج ماه پس از تحریم‌ها دوام نخواهد آورد، اما اینك دو سال از تحریم‌ها گذشته است و این نظام همچنان پابرجا و استوار است و مردم ایران انتخابات امروز را كه همان رای به جمهوری اسلامی است با شور و شوق برگزار می‌كنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز