خبرگزاری کار ایران

كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی در مازندران تشكیل شد

asdasd

كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی از این پس به جای كمیسیون بررسی مسائل اجتماعی با وظایف و تركیب مشخص و تعریف شده در سطوح ستادی استانی و شهرستانی در مازندران فعال می گردد.

ایلنا - ساری: رییس كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان امنیت پایدار را مهم ترین مولفه در جامعه دانست و گفت: امنیت اجتماعی پایدار، وضعیتی است كه قشرهای مختلف جامعه از احساس امنیت نسبی برخوردار بوده و جان، مال، ناموس، ارزش ها و باورهای دینی آنان به شكلی از سوی جرائم، خشونت ها و ناهنجاری ها مورد تهدید واقع نگردد و با تامین رفاه عمومی آرامش در جامعه برقرار گردد.

به گزارش ایلنا از ساری، هادی ابراهیمی در اولین جلسه كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان، افزود: مشكلات و معضلات اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد و لزوما باید از طریق ساز وكارهای مربوطه در حوزه های مختلف مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینكه برخورد سخت افزاری و فیزیكی با این پدیده ها صرفا از منظر امنیتی و انتظامی به تنهایی چاره ساز و پاسخ گو نخواهد بود، تصریح كرد: به منظور آسیب شناسی دقیق و حل ریشه ای پدیده های اجتماعی در جایگاه كارشناسی، كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان به عنوان یكی از كمیسیون های تخصصی شورای تامین استان تشكیل می گردد.

ابراهیمی تصریح كرد: كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی از این پس به جای كمیسیون بررسی مسائل اجتماعی با وظایف و تركیب مشخص و تعریف شده در سطوح ستادی استانی و شهرستانی در مازندران فعال می گردد.

وی تعیین شاخصهای امنیت اجتماعی و آسیب شناسی آنها، استانداردسازی در تعاریف واقدامات در حوزه امنیت اجتماعی را از جمله وظایف این كمیسیون اعلام كرد و افزود: تشكیل این كمیسیون در شهرستان ها به ریاست فرمانداران، تشكیل بانك اطلاعات فعال وجاری از آمار ذیربط در شاخص های ارتقاء یا كاهش امنیت اجتماعی استان، شناخت و ریشه یابی مشكلات موجود پیرامون امنیت اجتماعی و ارائه راه كارهای كارشناسی از دیگر وظایف تعیین شده برای این كمیسیون است.

ابراهیمی اعضای این كمیسیون را متشكل از 19 عضو اعلام كرد و افزود: پنج كارگروه شامل تلفیق، عملیاتی، علمی، فرهنگی و تبلیغات، فرهنگی و قضایی دركمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان فعال خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز