خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای تكمیل پل چالوس

asdasd

رییس جمهور حساسیت و توجه خاصی به تكمیل و ساخت آزادراه تهران شمال دارد و وزیر راه وشهرسازی نیز مجدانه پیگر ساخت این پروژه است.

ایلنا - چالوس: سید علی اكبر طاهایی، استاندار مازندران در شورای اداری چالوس كه با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، توسعه غرب استان را یكی از اولویت های ویژه مدیران ارشد استان اعلام كرد.

به گزارش ایلنا از چالوس استاندار مازندران با اشاره به اینكه غرب استان كمترین مسافت بین جنگل و دریا را دارد، گفت: از جنگل های هیركانی این منطقه كه یادگار دوران سوم زمین شناسی ست، باید با ملاحظات وی‍‍ژه زیست محیطی صیانت و حفاظت شود.

طاهایی تصریح كرد: در حوزه گردشگری باید كارهای ویژه ای انجام شود كه دغدغه مسئولین استانی و شهرستانی نیز ناظر بر همین موضوع است.

استاندار مازندران دغدغه و نگاه دولت نهم و دهم را به حل مشكلات زیر ساخت های استان اعلام كرد و گفت: رییس جمهور حساسیت و توجه خاصی به تكمیل و ساخت آزادراه تهران شمال دارد و وزیر راه وشهرسازی نیز مجدانه پیگر ساخت این پروژه است.

وی با تاكید بر ورود بخش خصوصی برای تكمیل این آزاد راه، تصریح كرد: برای اولین بار در دولت دكتر احمدی نژاد، جهت ساخت این پروژه اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در نظر گرفته شد و این درحالی است كه در دولت های گذشته این میزان اعتبار، نهایت به 4 تا 10 میلیارد تومان می رسید.

استاندار مازندران با اشاره به اینكه اعتبار وزارت راه و شهرسازی محدود است، افزود: تكمیل قطعات دوم و سوم آزاد راه تهران شمال با قرار گرفتن در فهرست مهر ماندگار مورد توجه جدی دولت است.

طاهایی با اشاره به اینكه مازندران با اعتبار اندك استانی باید در سطح ملی پاسخ گو باشد، تصریح كرد: برای حل مشكلات سواحل دریای مازندران به اعتبارات ملی نیاز است تا معضلاتی نظیر غریق و منطقه شنا ممنوعه در سواحل دریا برطرف گردد.
وی افزود: پروژه تامین آب شرب ساری و شهرهای گروه الف، با عنایت دولت در فهرست مهر ماندگار قرار گرفت.

استاندار مازندران با اشاره به اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای تكمیل پل چالوس، تصریح كرد: عملیات گازرسانی به كلاردشت با نصب 1300 علمك در حال اجراست ضمن آنكه این خط گاز تا مرزن آباد نیز ادامه خواهد یافت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز