خبرگزاری کار ایران

در شش ماه اول سال جاری صورت پذیرفت؛

اجرای 700 كیلومتر خط كشی در راههای مازندران

خط كشی راهها كه از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شوند به صورت مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یك حس نزدیك و متقابل برقرار می‌كند.

ساری - ایلنا: رئیس اداره ایمنی و حریم راهها اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای بیش از 700كیلومتر خط كشی سرد و گرم در سطح محورهای اصلی و فرعی استان با اعتباری بالغ بر 5150 میلیون ریال و با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد در راههای استان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل فولادی ضمن اعلام این خبر افزود: خط كشی راهها كه از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شوند به صورت مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یك حس نزدیك و متقابل برقرار می‌كند. از این رو این اداره كل در راستای تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط كشی محورها در دستور كار خود دارد.

وی در ادامه یكی از اهداف اجرای خط كشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حركت برای هریك از كاربران عنوان كرد و اظهار داشت: در شش ماه اول سال جاری این اداره كل توانسته مقدار 650 كیلومتر خط كشی سرد و 50 كیلومتر خط كشی گرم در محورهای اصلی و فرعی را با اعتباری بالغ بر 5150 میلیون ریال انجام دهد.

فولادی در ادامه به محورهای مهمی كه خط كشی در آنها صورت گرفته اشاره و عنوان كرد: محور ارتباطی هراز، سوادكوه، كندوان، ساری _ خزرآباد، ساری _ قائمشهر، نور _ چمستان _ آمل و.... از جمله محورهایی بودند كه در شش ماه اول سال خط كشی در آنها صورت پذیرفت.

خط كشی از نوع علائم افقی راهها محسوب گردیده و به عنوان مكمل علائم عمودی درسطح محورها به شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز