خبرگزاری کار ایران

رشد 8درصدی مسافرت به آمل

asdasd

با شروع تعطیلات تابستانه شهرستان آمل نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش مسافرت در استان مازندران داشته است.

آمل - ایلنا: رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آمل گفت: با شروع تعطیلات تابستانه شهرستان آمل نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش مسافرتی در استان مازندران داشته است.

به گزارش ایلنا از آمل، محمدرضا شیدفر در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آمل با اشاره به اینکه همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) امسال بالاترین درصد تردد مسافران شش راه مواصلاتی کشور در محور هراز بوده است، یادآور شد: این تردد به دلیل نزدیکی این محور با راه مواصلاتی حرم مطهر هشتمین اختر تابناک بوده است.

وی با بیان اینکه در طول این تعطیلات 7 کمیته ستاد تسهیلات در جهت ساماندهی مسافران ارتباط تنگاتنگی داشتند، افزود: در بخش حوزه های مختلف گردشگری امسال شاهد پائین ترین شکایت بوده است.

شیدفر با اعلام اینکه در بخش گردشگری بخش دولتی و به طور متداوم با بخش خصوصی ارتباط داشته، اظهار داشت: براساس آمار ثبت شده استان مازندران با 13 میلیون مسافر بیشترین تردد در محور جاده بوده که مورد پذیرایی واحدها و بخش های خصوصی این محور قرار گرفتند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمل تصریح کرد: طی تعطیلات تابستانه و مسافرت مسافران به این شهرستان و استان، استان گردی و آمل گردی در آژانس ها با رضایتمندی انجام می شد.

وی از راه اندازی تور آمل گردی و استان گردی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تور به منظور آشنایی مردم نسبت به مناطق گردشگری و آثارهای ماندگار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز