خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر خبر داد:

بهره برداری از زیرگذر گرجی محله بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۷

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر از اتمام عملیات اجرایی زیرگذر گرجی محله با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد.

 ایلنا: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر از اتمام عملیات اجرایی زیرگذر گرجی محله با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، مهندس حسین عرفانی با بیان این خبر افزود: پروژه یاد شده بر اساس مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهور مبنی بر احداث بیست زیرگذر در سطح محورهای استان به اجرا در آمده است.

وی در خصوص مشخصات اجرایی پروژه مذكور عنوان كرد: مشخصات اجرایی زیرگذر، شامل اجرای دو دهانه زیرگذر به عرض 5/5 متر بطول 40 متر و اجرای دیوار برگشتی بطول 310 متر وسطح زیرسازی و اسفالت حدود 4500 متر مربع  است.

مهندس عرفانی به مزیت‌های زیر گذر گرجی محله اشاره و اظهار داشت: به‌علت قرار گرفتن روستای گرجی محله در بالا دست و زمین‌های كشاورزی در پایین‌دست، ضرورت اجرای زیرگذر از اهمیت بالای برخوردار بوده است. چرا كه وسایل و ادوات كشاورزی كندرو، به‌راحتی از آن استفاده می‌كند كه این امر باعث افزایش ایمنی ترافیك درسطح سواره رو شد.

گفتنی است در مراسم بهره‌برداری از پروژه مذكور، دكتر نامی، نماینده ویژه ریاست محترم جمهوری، حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز