خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی آمل اعلام کرد:

جذب 104 درصد اعتبارات آمل در بخش توسعه کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۴۲

تاکنون 92 درصد اعتبارات شهرستانی در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان آمل منجر به عقد قرارداد با بانک‌ها شده است.

مدیرجهاد کشاورزی آمل اعلام کرد: کارگروه بخش توسعه کشاورزی آمل توانست 104 درصد از اعتبارات استان را جذب کند.

به گزارش ایلنا از ساری،سیدمرتضی امینی نیاکی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان با اشاره به اینکه آمل نخستین شهر مازندران در جذب تسهیلات این کارگروه بوده است، یادآور شد: این شهرستان با افزایش چهار درصدی جذب اعتبارت و اجرای مصوبه‌ها را نسبت به دیگر شهرستان‌هایا ستان داشته است.

وی با بیان به اینکه ساری با جذب 94 اعتبارات و قائمشهر با 82 درصد در مکان‌های بعدی قرار دارند، گفت: تاکنون 92 درصد اعتبارات شهرستانی در این کارگروه منجر به عقد قرارداد با بانک‌ها شده است.

امینی با اعلام اینکه با توجه به استقبال متقاضیان، چهار میلیارد تومان اعتبار مازاد نیز در این بخش درخواست کرده‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تسهیلات این کارگروه را به 20 میلیارد تومان افزایش دهیم.

مدیرجهاد کشاورزی آمل اجرای مصوبه‌های این تسهیلات را در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامی بیان کرد و گفت: واحدهای متقاضی با ارائه طرح‌های اشتغالزایی از این اعتبارات برخوردار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به ظرفیت شهرستانی آمادگی جذب اعتبارات بیشتری را در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان داریم، بیان کرد: تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار با بانک‌ها منجر به عقد قرارداد شده است.

رئیس اداره شیلات آمل ومحمودآباد با اعلام اینکه 18 طرح از سهم شیلات بوده که همه آنها جذب اعتبار شده است، اذعان داشت: این اعتبارات بالغ بر 29 میلیارد ریال بوده است.

هادی عقیلی با بیان اینکه هم‌اکنون 2 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی باقی مانده است، ابراز داشت: این دو طرح در صورت جذب مازاد اعتبارات دیگر شهرها تا قبل از پایان سال مالی به اجرا در می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز