خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری خطاب به مسئولان راه و شهرسازی ساری:

کاری نکنیم که پشیمانی برایمان بماند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۳

از نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی و دست اندرکاران راه سازی شهرستان می خواهم در پروژه های راه سازی شهرستان نکات ایمنی را بیشتر در نظر بگیرند تا کاری نکنیم که پشیمانی برایمان بماند.

عضو شورای شهر ساری در جلسه علنی این نهاد شهری با گلایه از اداره را ه وشهرسازی ساری گفت: اگر به جای بریدگی، دوربرگردان های اصولی زده شود خرج مازاد غیر قابل تامینی ایجاد نمی کند، ضمن اینکه جان شهروندان خیلی بیشتر از این می ارزد.

به گزارش ایلنا از ساری میرصالح صالح نیا عضو هیات رئیسه شورای شهر ساری با گلایه از عدم همکاری دستگاه های متولی دولتی در امور شهری گفت: متاسفانه عادت شده است که شهروندان تنها از شهرداری توقع خدمات دارند و به تبع آن همه مشکلات را هم به گردن شهرداری می اندازند.

عضو شورای شهر ساری افزود: بسیاری از ادارات دولتی، مخصوصا ادارات حفار بیشترین مشکلات را در شهر ایجاد می کنند.

صالح نیا ادامه داد: در حالی که آن ها موظف هستند تا پایان سال مسیر حفاری را به شهرداری ارائه کرده و موافقت آن را جلب کنند، از این کار سرباز می زنند و این باعث دوباره کاری در شهر می شود.

وی با اشاره به موقعیت و وضعیت اداره بهداشت ساری در تامین سلامت شهروندان در کنار شهرداری بیان داشت: همانطور که از شهرداری توقع نظارت داریم اداره بهداشت مرکز استان نیز باید با فرهنگ سازی درباره پساب های شهری، خطرات آن و اعمال قدرت و ورود جدی در این زمیه راه را بر آلودگی های بیشتر شهری ببندد.

نماینده صنوف در شورای شهر ساری با تذکر به اداره راه وشهر سازی ساری و با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده فرح آباد گفت: اگر به جای بریدگی، دوربرگردان های اصولی زده شود خرج مازاد غیر قابل تامینی ایجاد نمی کند، ضمن اینکه جان شهروندان خیلی بیشتر از این می ارزد.

صالح نیا تصریح کرد: از نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی و دست اندرکاران راه سازی شهرستان می خواهم در پروژه های راه سازی شهرستان نکات ایمنی را بیشتر در نظر بگیرند تا کاری نکنیم که پشیمانی برایمان بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز