خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبرداد:

بکارگیری 13 هزار نیرو انتظامی در طرح تعطیلات نوروز92 در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۸

در راستای کاهش و پیشگیری از جرائم از جمله سرقت در ایام تعطیلات نوروز طرح ها و برنامه های مختلف امنیتی و انتظامی پیش بینی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در جمع مسئولان قضایی در اداره کل دادگستری استان از آمادگی فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم وامنیت تعطیلات نوروز 92 خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ"روح الامین قاسمی"جانشین فرمانده انتظامی مازندران در جمع مسئولان قضایی استان با اشاره به طرح ها و برنامه های فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم وامنیت تعطیلات نوروز از بکارگیری 13 هزار نیرو در این طرح خبر داد.

وی همچنین از تقویت گشت های انتظامی و اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی در سطح شهر ها و جاده های استان با همکاری دیگر سازمان های امداد و نجات خبر داد و افزود:در راستای کاهش و پیشگیری از جرائم از جمله سرقت در ایام تعطیلات نوروز طرح ها و برنامه های مختلف امنیتی و انتظامی پیش بینی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران بر ضرورت اطلاع رسانی وآگاهسازی عمومی در راستای کاهش و پیشگیری حوادث چهارشنبه آخرسال تاکید و از برقراری نظم وامنیت شهروندان در روزهای پایانی سال با اجرای طرح های انتظامی خبر داد.

سرهنگ قاسمی از کشف 132 هزار و 623 عدد انواع مواد محترقه در چند ماه اخیر در سطح استان خبر داد و افزود:این تعداد مواد محترقه در اجرای طرح های نظارت و کنترل اماکن عمومی و شناسائی و دستگیری 27 متهم به خرید و فروش این مواد بدست آمده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر آمادگی فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت ایام تعطیلات نوروز و چهارشنبه آخر سال،افزود:ماموران انتظامی استان با هرگونه ناهنجارهای اجتماعی و اخلاقی و جرائم برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز