خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آمل تاکید کرد؛

تعاونی‌های مسکن مهر آمل به تعهد خود عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۷

متاسفانه اعضای اجرای مسکن مهر در شهرستان آمل با رضایت کار نمی‌کنند./تمامی متقاضیان از افزایش قیمت‌ها راضی نیستند.

معاون فرماندار آمل تاکید کرد: اعضای تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان نسبت به ساخت و تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان تعهد داشته باشند.

به گزارش ایلنا از آمل،سیدجعفر رسولی در جلسه در جلسه بررسی مسکن مهر این شهرستان با اشاره به اینکه کلیه متقاضیان به اعتماد مدیران این تعاونی‌های سرمایه‌های خود را در ساخت واحدهای مسکونی گذاشتند، یادآور شد: متاسفانه اعضای اجرای مسکن مهر در شهرستان آمل با رضایت کار نمی‌کنند.

وی با تاکید براینکه آنها باید نسبت به عملکرد کاری پروژه‌ها به متقاضیان گزارش کار تحویل دهند، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون در این زمینه از سوی مجامع تعاونی‌ها رضایتمندی صورت نگرفته است.

رسولی با اعلام اینکه با توجه به زمزمه‌های پیمانکاران بر افزایش قیمت در این مورد نباید افزایش نرخی صورت گیرد، اذعان داشت: وقتی پیمانکار اعلام افزایش نرخ کرده و مسکن و شهرسازی نیز می‌پذیرد ممکن است متقاضی با این افزایش راضی نباشد.

معاون فرماندار آمل تصریح کرد: بسیاری متقاضیان اضافه خدمات نمی‌خواهند و این اضافه خدمات هزینه زیادی بر دوش متقاضی تحمیل می‌کند که با روحیه مسکن مهر سازگار نیست.

وی با اشاره به اینکه اضافه خدمات و نیز اضافه نرخی که مسکن و شهرسازی تایید کند را باید خود پاسخگو باشد، ابراز داشت: تمامی متقاضیان از این افزایش قیمت‌ها راضی نیستند.

رسولی با ابراز نارضایتی از پروژه 541 واحدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 541 واحدی نخستین پروژه مسکم مهر در استان مازندران است متاسفانه تاکنون به دلیل عدم تعهد کاری تعاونی‌ها تاکنون به بهر‌ه‌برداری نرسیده و نوز مشکل آن مشخص نشده است.

این مسئول با بیان اینکه شرایط راحت‌تری برای این پروژه در نظر گرفته شده و برای دستیابی شهروندان به مسکن بسیاری از مسائل این پروژه رفع شده است، اظهار داشت: این پروژه در زمان تعیین شده تحویل نشده و باید در تعهداتی که برای آن در نظر گرفتیم تجدید نظر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز