خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

دختران، مادران و همسران شهدا نماد اراده و توانمندی هستند

asdasd

امروزه در مبارزه با دشمنان اسلام نقش بانوان و دختران در زمینه های فرهنگی واعتقادی بسیار حساس وبرجسته خواهد بود.

ساری – ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: توسعه فرهنگی امری ضروری است و تا محقق نشود نمی توان به مولفه ها و چشم اندازهای مورد نظر دسترسی یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، هادی ابراهیمی شامگاه روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از دختران موفق استان که با هماهنگی سازمان حوزه هنری در ساری برگزار شده است افزود: امروزه در مبارزه با دشمنان اسلام نقش بانوان و دختران در زمینه های فرهنگی واعتقادی بسیار حساس وبرجسته خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن به این نتیجه رسیده است که با جنگ فرهنگی و اعتقادی می تواند با ملتهای مسلمان مبارزه کند گفت: مسئولان، متولیان و دلسوزان عرصه فرهنگی نقش بارز وبرجسته در این خصوص دارند.

ابراهیمی در ارتباط با اینکه دشمن خود را منادی آزادی منطق و گفتمان می داند اظهار داشت: آنها با توجه به این سخنان کمترین اهمیتی را برای ازادی، اعتقادات وارزشهای ملتها قائل نیستند.

وی ادامه داد: دشمن قصد دارد تا از طریق فرهنگ و مذهب با ما مبارزه کند و از طریق شبکه های ماهواره ای سعی در تخریب فرهنگ غنی ما دارد.

وی بی هویت کردن جوانان ما را از برنامه های جدی دشمنان خواند و افزود: در سه دهه گذشته دشمن روشهای متعددی را به لحاظ تحریمهای اقتصادی و تهاجم فرهنگی مورد استفاده قرار داده است.

ابراهیمی در خصوص اینکه در عرصه فرهنگی دشمن در صدد است تا فرهنگ خود را در نقاط مختلف جهان حاکم کند گفت: جمهوری اسلامی ایران از اعتقادات و معیارهای دینی بالای برخوردار است و با اینگونه ترفندها دچار لغزش نخواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه دختران، مادران و همسران شهدا نماد اراده و توانمندی در عرصه های مختلف جامعه هستند بیان داشت: بعد از انقلاب و به برکت فرمایشات مقام معظم رهبری جهشی بزرگ در عرصه های مختلف ایجاد شده است و دختران همپای مردان در تمام زمینه ها حضور دارند.

وی اعلام داشت: اگر در کشور ما امنیت و اقتداری وجود دارد تنها به برکت خون معطر شهدای انقلاب اسلامی است.

ابراهیمی راه اندازی بنیاد نخبگان در استان را از رویکرد های مبارک در دولت نهم ودهم دانست و افزود: بنیاد نخبگان توانست به شایستگی راه عبور کشور را در دامنه های سخت توسعه علمی هموار سازد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در همین راستا جمهوری اسلامی ایران توانست با تلاشها و پیگیری دولت نهم و دهم به لحاظ سرعت تولید علم ودستیابی به دانشهای نوین مقام نخست را در منطقه و رتبه یازدهم را در جهان کسب نماید.

در پایان این مراسم از دختران موفق استان در سال گذشته تجلیل به عمل امده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز