خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد توزیع سهام عدالت مازندران خبر داد:

اعطای سهام عدالت به کارگران فصلی در مازندران

کد خبر : ۴۱۸۹۸

فرایند تکمیل فرم شناسایی 83 هزار و 183 خانوار کارگر فصلی و ساختمانی استان در بخش سهام عدالت آغاز شد.

ایلنا-ساری:رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد توزیع سهام عدالت مازندران گفت: فرایند تکمیل فرم شناسایی 83 هزار و 183 خانوار کارگر فصلی و ساختمانی استان در بخش سهام عدالت آغاز شد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران، محمود شعبان‌زاده با اشاره به اینکه توزیع 83 هزار و 183 فرم شناسایی مشمولان دریافت سهام عدالت ویژه کارگران فصلی و ساختمانی در استان بین ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام پذیرفته است، بیان داشت: از 7 بهمن ماه سال جاری تکمیل فرم شناسایی این گروه از مشمولان که در سال 1390 از طریق سامانه کار سهام ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کردند با هماهنگی انجام شده بین ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت‌های تعاونی عدالت و تشکل‌های کارگری آغاز شد.

وی ادامه داد: این ثبت‌نام تا 10 اسفند ماه در مکان‌های اعلام شده توسط ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان مازندران ادامه دارد.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه تمام کارگران فصلی و ساختمانی مشمول دریافت سهام عدالت هستند و از این نظر بین آن‌ها تفاوتی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ثبت‌نام کارگران فصلی و ساختمانی در خانه کارگر بر اساس قانون رسمی شناخته نمی‌شود بعد از پایان توزیع سهام عدالت بین مشمولانی که در سایت وزارت کار ثبت‌نام کرده‌اند مراحل توزیع سهام عدالت بین بقیه گروه شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: از این بابت نگرانی برای توزیع سهام عدالت بین همه کارگران فصلی و ساختمانی وجود ندارد البته در نهایت تمام کارگران فصلی و ساختمانی سهامدار سهام عدالت می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز