خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری تاکید کرد:

دهیاران زیباسازی روستاها را در اولویت قرار دهند

کد خبر : ۴۱۸۵۷

دهیاران باید زیباسازی روستاها را در اولویت برنامه‌های کاری و عمرانی خود قرار دهند تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری شده و وضعیت زندگی در روستا بهبود یابد.

ایلنا-ساری:جواد واحدی فرماندار مركز استان در بازدید از روستای ایلال گفت: وضعیت روستاها به خوبی در حال ساماندهی است چراکه نهاد دهیاری به عنوان متولی در روستاها فعالیت‌های گسترده‌ای را با مدیریت دهیاران در امر عمران و آبادی روستاها انجام می‌دهند.وی اضافه کرد: نگاه عادلانه به روستاها سبب محرومیت‌زدایی و ارتقای وضعیت عمران و آبادی روستاها شده است.

به گزارش ایلنا،واحدی تصریح کرد: دهیاران باید زیباسازی روستاها را در اولویت برنامه‌های کاری و عمرانی خود قرار دهند تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری شده و وضعیت زندگی در روستا بهبود یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر مدیریت مناسب دهیاران برای ایجاد منابع درآمدی و بکارگیری آن و همچنین تشکیل و فعالیت گسترده‌تر تعاونی‌های دهیاران را سبب پیشرفت و رشد روستاها دانست و بیان داشت: باید تعاونی دهیاری‌ها با کسب درآمد در راستای خودکفایی حرکت کرده و شعار حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را با جدیت به ثمر رسانند.

وی همچنین با اشاره به ساخت و سازها و خطرات ناشی از وقوع زلزله خاطرنشان کرد: باید بحث نظارت و مقاوم‌سازی بناها با جدیت دنبال شود و این آگاهی را به وجود آوریم که افراد به جای احداث زیربنای بیشتر و با توجه به زیبایی ساختمان بر مقاوم‌سازی و استحکام آن تاکید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز