خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر خبر داد:

برگزاری اولین کمیته بررسی تخلفات فرهنگی در رامسر

کد خبر : ۴۱۲۲۱

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از برگزاری اولین کمیته بررسی تخلفات فرهنگی در باب نامگذاری اماکن عمومی و تجاری این شهرستان خبر داد.

ایلنا-رامسر:سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از برگزاری اولین کمیته بررسی تخلفات فرهنگی در باب نامگذاری اماکن عمومی و تجاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر، محمد شریفی افزود: این کمیته با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی، شهرداری، سپاه پاسداران، صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی، بخشداری و دیگر دستگاه های ذیربط تشکیل جلسه داد.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 40 باب مغازه دارای تخلفات نامگذاری و استفاده از تصاویر غیرمتعارف در شهرستان شناسایی شده اند.

شریفی ادامه داد: در این کمیته مصوب شد با صاحبان این اماکن تجاری متخلف جلسه ای مشترک با حضور ارشاد و مجمع امور صنفی برگزار شود تا نسبت به رفع تخلفات در فضای صمیمی اقدام شده و همفکری صورت گیرد.

وی همچنین بیان داشت: از این به بعد قبل از صدور جواز کسب برای اماکن عمومی و تجاری، مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به استعلام نام های پیشنهادی از سوی ارشاد اسلامی اقدام خواهند کرد تا در ادامه مسیر برای صاحبان واحدهای کسب مشکلی به وجود نیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز