خبرگزاری کار ایران

4 مازندرانی به اردوی تیم ملی بولینگ پیوند اعضا ایران دعوت شدند

کد خبر : ۴۱۲۰۱

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بولینگ پیوند اعضای ایران از هشتم بهمن ماه به میزبانی مشهد آغاز می‌شود و نفرات حاضر در اردو خود را برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ پیوند اعضا که در کشور آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

ایلنا-ساری: مسوول روابط عمومی هیات ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران گفت: با دعوت کادر فنی، 4 مازندرانی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بولینگ پیوند اعضا ایران دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، آرش زاهدی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نبی اله مرزبان عباس آبادی، مرتضی ضیایی، ابوالفضل کاظمی و حامد فلاح پور، مازندرانی‌های حاضر در این اردو هستند.

وی بیان داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بولینگ پیوند اعضای ایران از هشتم بهمن ماه به میزبانی مشهد آغاز می‌شود و نفرات حاضر در اردو خود را برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ پیوند اعضا که در کشور آفریقای جنوبی برگزار می‌شود؛ آماده می‌کنند.

مسوول روابط عمومی هیات ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران افزود: ورزشکاران ناشنوا به دلیل محدودیتی که دارند همواره مظلوم واقع می‌شوند و به آنچه که استحقاق آن را دارند، دست پیدا نمی‌کنند.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی قریب‌الوقوع هیات‌های شهرستانی، ورزشکاران ناشنوا و مستعد این شهرها شناسایی و برای افتخارآفرینی در عرصه‌های ورزشی معتبر آماده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز