خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

پروژه گازرسانی به 6 روستا و شهر دابودشت آمل افتتاح شد

همزمان با هفته دولت، پروژه گازرسانی به شهر دابودشت و 6 روستای این شهر به بهره برداری رسید.

آمل - ایلنا: محسن عرب مقصودی مدیرعامل شرکت گاز مازندران شامگاه چهارشنبه هشتم شهریورماه در جمع مردم دابودشت آمل اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل خلوص نیت و عملکرد خالصانه خود اسوه دولتمردان شدند که باید راه این عزیزان که همان خدمت رسانی مردم است به عنوان الگو مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از آمل،وی با اشاره به وجود 14 هزار و 436 کیلومتر شبکه گاز در استان، تعداد علمک نصب شده روی این شبکه را 575 هزار و 600 علمک دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 897 هزار مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: از مجموع 56 شهر استان، 42 شهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که 97 درصد خانوار شهری مازندران را شامل می شود و امروز دابودشت به عنوان چهل و سومین شهر مازندران گازدار خواهد شد.

عرب مقصودی ادامه داد:گازرسانی به پنج شهر دیگر مازندران نیز در حال اجراست که انشاا... تا پایان سال بخش عمده ای از این شهرها از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی همچنین افزود:از مجموع سه هزار و 81 روستای استان، یکهزار و 837 روستا قابل گازرسانی هستند که تاکنون از این تعداد یکهزار و 313 روستا تاکنون گازرسانی شده اند.

عرب مقصودی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گازرسانی به 407 روستا نیز در حال اجرا می باشد،پروژه های مهر ماندگار شرکت گاز مازندران را شامل 60 پروژه روستایی و دو پروژه شهری برشمرد و با اشاره به پیش بینی 310 کیلومتر شبکه گذاری برای این پروژه ها، تصریح کرد: 175 میلیارد و 118 میلیون ریال اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده و با گازرسانی به این مناطق هشت هزار و 465 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی مصرف روزانه گاز در مازندران را 18 میلیون متر مکعب دانست و یادآور شد:در سال گذشته بیش از 6 میلیارد متر مکعب گاز در بخش های مختلف در استان مازندران مصرف شد.

عرب مقصودی در خصوص وضعیت گازرسانی شهرستان آمل نیز گفت:تاکنون یکهزار و 266 کیلومتر شبکه در این شهرستان اجرا و 54 هزار و 526 علمک روی این شبکه نصب شده است.

وی بیش از 57 درصد خانوار روستایی آمل را گازدار دانست و ادامه داد:از 341 روستای 238 روستا قابل گازرسانی هستند که از این تعداد 135 روستا تاکنون گازرسانی شده اند.

عرب مقصودی افزود:در 103 روستای آمل پیمانکار داریم که تعدادی از آنها در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید و با بهره برداری از این 103 روستا، ضریب برخورداری خانوار روستایی آمل از 57 درصد به 93 درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد:با گازرسانی به شهر دابودشت آمل، یکهزار و 96 نفر در قالب 300 خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

عرب مقصودی با اشاره به گازدار شدن روستاهای اسپیاربن،بالا هشتل،پایین هشتل،چاره،ناصر آباد و کردخیل شهرستان آمل اظهار داشت:پس از اشتراک پذیری و نصب علمک در این 6 روستا، دو هزار و 960 نفر در قالب 722 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز