خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستایی «ولامده نكاء»

امروز آب، این مایه حیات با یاد و نام شهدای منطقه به منازل مردم رسیده و مردم به بركت یاد و نام مقدس شهدا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

نکا - ایلنا: یك روز پس از گرامیداشت هفته دولت همزمان با یادواره شهدای لائین و حضرت آیت ا... محمدی لائینی، مجتمع آبرسانی روستایی ولامده (فاز ولادیمه) شهرستان نكاء باحضور آیت ا... سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران،مهندس علی اكبر طاهایی استاندار مازندران، مهندس محمد حسین برزگر مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان، جمعی از مسوولان و مردم این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از نکا،در آیین افتتاحیه این مجتمع آبرسانی روستایی آیت ا... سید احمد خاتمی با قدردانی از تلاش مسوولان آب و فاضلاب روستایی استان در به ثمر رسیدن این پروژه مهم و آبرسانی به مردم محروم منطقه هزار جریب نكاء اظهار داشت:فلسفه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و شانی كه مسوولان نظام دارند شان خدمتگزاری به مردم است.

وی همزمانی افتتاح این مجتمع آبرسانی روستایی را با یادواره شهداء مبارك خواند و گفت:امروز آب، این مایه حیات با یاد و نام شهدای منطقه به منازل مردم رسیده و مردم به بركت یاد و نام مقدس شهدا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

در حاشیه این مراسم مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران در گفتگویی، اعتبار هزینه شده برای مجتمع آبرسانی روستایی ولامده نكاء را 1000 میلیون ریال اعلام كرد و گفت:با افتتاح این مجتمع، 63 خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

مهندس برزگر منبع تامین اعتبار این پروژه را از جزء (ر) بند 2 بودجه 90 بیان كرد و اظهار داشت:عملیات اجرایی این مجتمع آبرسانی با تلاش فراوان یك سال به طول كشید،در همین راستا امیدواریم مردم منطقه قدر آب این مایه حیاتی را بدانند و ضمن خودداری از مصارف غیر شرب در مصرف آن صرفه جویی كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز